Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   

CX driewieler

Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 10 okt. 2025 15:37 | Aangepast door: coenox 
Tja, Facebook. Je kunt er van alles van vinden, maar je komt in ieder geval bijzondere dingen tegen. Zoals deze driewieler die ik toch ook even wil laten zien aan iedereen zonder Facebook.

I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 okt. 2025 16:08 
Tja, laat ik het houden op "heel bijzonder". En in ieder geval knap geconstrueerd. Kwam je hem op een beurs tegen of zo? Lijkt alsof hij in een stand staat...
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 10 okt. 2025 16:23 | Aangepast door: MAST 
Deze driewieler staat ook in de 'showroom' op onze site. Ik dacht dat er ook een artikel bij stond met meer achtergrond informatie over de bouwer van deze motorfiets, maar dat kan ik niet zo 123 vinden.
Edit: HIER is iets meer te vinden over dit prototype.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 10 okt. 2025 16:46 
Ik kwam hem tegen op Facebook, met informatie aanvragen over de constructeur. Volgens mij staat ie ergens op Facebook. Tja, mooi is anders.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 10 okt. 2025 23:45 
Klop eens " duofront motorräder " in bij Google of je favoriete zoekmachine dan krijg je het hele verhaal van de uitvinder. Is ook de basis van de Vespa driewieler techniek.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 đŸ’°

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 CX driewieler

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven