Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

gespot: cx project

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 nov. 2006 21:00 

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 nov. 2006 21:41 
Leuk project.
Wie ben je eigenlijk?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 nov. 2006 01:38 
Inderdaad, een erg mooi project (helemaal mijn smaak) en inderdaad, wie ben je eigenlijk?
Edward

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 3 nov. 2006 08:49 
Nou zo mooi vind ik het allemaal niet; beetje bijeengeraapt zootje.
Dus absoluut niet MIJN smaak !
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 3 nov. 2006 08:50 
Nou ik ben het niet ,maar laat degenen ze eigen bekend maken
Lijkt mij leuker dan weten we met wie wij het te doen hebben
ouwe_jan die ook wel eens verschuilt achter een anders naam
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 3 nov. 2006 10:42 
ja is inderdaad een mooie cx aan het worden, heb op de link de orginele gezien en gereageerd op de kuip (omdat ikke in de winter ook wel zo'n ding erop wil, zomers er weer af hoor) weet dat ie michiel heet maar ff afwachte op tegenbericht...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 3 nov. 2006 11:15 | Aangepast door: coenox 
Mooi project. Waar komt dat spatbord vandaan ? Ik vind alleen de positie van de tank niet zo.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Anoniem
Gast 
#8 | Geplaatst: 3 nov. 2006 19:33 
degenen die hem niet mooi vinden hebben pech :)

Ik ben Michiel en heb hem zo geplaatst omdat ik toch wel benieuwd was naar jullie mening. OP 1 of andere manier lukt het inloggen hier steeds niet (misschien omdat ik opera gebruik ipv IE). Ik ben samen met een oud klasgenoot deze motor aan het ombouwen.


groet,

Michiel

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 nov. 2006 20:46 
Nou Michiel,

Jouw CX zou zo in mijn straatje passen. Ook ik ben met een CX bezig, iets minder radikaal maar wel dezelfde richting in! Ik vind hem heel leuk! Wat voor koplamp hebben jullie daar gebruikt? die past er wel mooi bij zo. Zo een wil ik er ook wel op hebben. kijk maar eens op :
www.vanengelenhoven.net
Ik blijf je project volgen!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Anoniem
Gast 
#10 | Geplaatst: 30 nov. 2006 20:16 
Hé Erik,

Dank je voor het compliment!
De koplamp komt van een brommer, een heinkel geloof ik. Die hebben we via ebay.de.
We zijn er nog wle mee beizg (ondaks wat tijdgebrek de laatste tijd) maar het detaillewerk vraagt enorm veel tijd zonder dat er duidelijke vooruitgang zichtbaar is, een updat zal nog wle even duren.
Ik ben benieuwd wat je allemaal met die CX gaat doen, hou me (ons) op de hoogte als je wilt!

Groet,

Michiel

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 14 dec. 2006 22:05 
Hoi Michiel,

Ik ben toevallig gisteren avond weer even aan het Teutellen geweest! Ben bezig met de beugel tussen het rekje en het spadbord. Wordt wel wat maar kost idd erg veel tijd! Een Heinkel koplamp? Zal er eens op letten op een der beurzen!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver puk1968
Gast 
#12 | Geplaatst: 16 dec. 2006 01:59 
mijn smaak helemaal toppertje succes

Schrijver Anoniem
Gast 
#13 | Geplaatst: 16 dec. 2006 21:42 
dank je puk.

Erik: wij hebben de onze voor iets van 3 of 4 tientjes van Ebay.de afgehaald, ze staan daar heel veel op en gana meetal voor vrij weinig weg, het loont de moeite om je er even in te verdiepen.

Het project staat even op een laag pitje, we hebben het allebei druk. We hebben aleen een nieuwe gashendel gemonteerd (van een Honda SS50, geen retourkabel), een neiuwe remcylinder + hendel en een nieuwe koppleingshendel + stuurding. Verder zijn we de draden ana het aanpassen: licht heben w etoch altijd aan, dus dat gaat direct via het contactslot, noodstop halen we er ook tussenuit en de startknop verplaatsen we, zo houden we véél minder draadjes over en wordt het stuur veel cleaner.

groet,

Michiel

Schrijver MIOB
Gast 
#14 | Geplaatst: 7 april 2007 11:13 
even een update:

We hebben er een heel stuk mee gereden. Hij reed verbluffend goed aangezien we geen aanpassingen aan de carburateurs gedaan hebben, we open filters geplaatst hebben, de balanspot verwijder hebben en er andere uitlaten op zitten.

D3e zithouding is uiternmate relaxed, de trekkracht onderin is absoluut fantastisch dus je kan heerlijk in zijn 5 met 60 over de dijk heen ploffen.

We moeten nog een kleine accu vinden met genoeg vermogen om de startmotor rond te krijgen, de versnellingspook iets aanpassen en vverder wafwerken en spuiten.

Hij gaat lekker zo!!

URL


URL


groet,

Michiel

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 10 april 2007 21:40 
Hoi Michiel,

Ga zo door! het ziet er veel belovend uit!! gave fiets wordt dat!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 gespot: cx project

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven