Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

67-jarige held in Zuid-Amerika

 
Schrijver coenox

Voorzitter 
#1 | Geplaatst: 5 juni 2007 15:40 | Aangepast door: coenox 
Lieke wees me op een bericht op www.guzzigalore.nl. Ene Paul rijdt heel stoer op zijn Guzzi door Zuid-Amerika. Wie komt hij daar tegen ? De nog stoerdere 67-jarige Ko die met zijn vriendin (?) op een CX hetzelfde doet.

Bij de reacties schrijft Paul 'Ko heeft me dus geholpen met het fixen van de Guzzi. Geweldige vent. We zagen elkaar zo'n beetje elke dag. Ko was mijn lichtpuntje in dit godvergeten toeristenoord dat de naam Cusco draagt'.

Klik de foto van Ko en zijn CX eens aan. Ooit zo'n stoere 67-jarige gezien ? Ik ben weer trots op de CX, op het Nederlanderschap ('you ain't much if you ain't Dutch') en heb weer hoop dat ik nog heel lang kan blijven rijden.

Ko

Iemand die Ko kent ?

Coen
(voorspelde commentaar van Edward is waarschijnlijk dat als Ko op een harley had gereden, vriendin Cupi in een stringetje achterop had gezeten. Tenminste als ik de verhalen uit Apeldoorn mag geloven)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 juni 2007 16:25 
Ik heb Ko geholpen bij zijn cx. Hij had nogal wat problemen met de cdi. Hij heeft 5 cdi megenomen voor een test en ik heb ze alle 5 getest wer terug gekregen. Het is een mooie kerel. Ik mag hem wel. Als ik het goed had begrepen had hij al een CX turbo maar hij wilde op het oer model rijden. We hebben veel informatie uitgewisseld en hij zij toen al dat hij ging rijden, een droom. Ik dacht we zien wel. Het werd stil en zie een bericht. Ik vind dit ongelovelijk goed van die man en je kan er nog wat van leren. Bij deze is het je gegunt en ik hoor graag weer van je.
Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 juni 2007 16:59 
Ha!
Ik had de man ( Paul) op de Guzzi al in de gaten, en lees zijn verslag regelmatig via www.oliepeil.nl ( leuke motoren, filmpjes, meisjes etc)

En inderdaad, je mag hopen dat op je 67 nog zoiets kan doen zeg!
Geweldig! Ook goeie reclame voor de CX natuurlijk...

Groeten
Ray ( die vroeger dacht dat je na je 45e maar op moets houden met motorrijden maar inmiddels wel beter weet...)

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 juni 2007 17:00 
Eh ohja....

http://www.oliepeil.nl/archief/karels/index.php

Groetjes
Ray ( die beter kopieert dan verzint..)

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 juni 2007 17:02 
Als Ko op een Harley had gereden had z'n vriendin waarschijnlijk in een stringetje achterop gezeten.

Zo, dat is ook weer uit de wereld. Gaaf man, met een CX in Cusco. Ik was een jaar of 4 geleden in Peru en Bolivia en heb meermalen gewenst dat ik m'n CX bij me had. Helemaal geweldig. Ko, petje af, zulke dromen verwezenlijken, daar is durf voor nodig!!

Mijn droomreis: Met een Harley de Pan American Highway afzakken van de VS naar Argentinie. Met het risico dat je bij Midden Amerikaanse grensovergangen de tip krijgt je reis met een bus voort te zetten ;-(

Edward (die ooit van een CX droomde en er nu al ruim 15 jaar schik van heeft)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 juni 2007 17:12 
Ik heb mailcontact met Ko en zijn reisverslagen heb ik toegestuurd gekregen. Wegens tijdgebrek ben ik er niet aan toegekomen, het is ook erg veel tekst die ik nog moet bekijken/samenvatten. Helaas zitten er weinig foto's bij.
Wat ik wel gedaan heb, is via zijn tussenpersoon in Nederland een reserve flens (de 'meenemer' in het achterwiel) opgestuurd, ik geloof naar Argentinie. Ik heb dus mijn flensje bijgedragen :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 juni 2007 17:43 
Hou ons op de hoogte floris, we willen meer weten van deze kanjer want jij en ik hebben het nog niet zover gebracht, wil wel maar kan niet. (klote smoes maar ik weet niet beter)
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 juni 2007 18:04 | Aangepast door: ouwe_jan 
Wanneer komt er bij de CX club een klein toer tochtje voor de motorrijders van boven de 69 jaren ,niet in een vreemd land maar in ons eigen Nederland
Bestuur doe er eens wat aan voor deze ouwe knakkers
groeten O.J.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 5 juni 2007 21:35 
Hey OJ.
Als je kan rijden kan je ook organiseren!
Go, oldie, go!!!!
Groetjes
Ray ( die nog niet droog is achter de pakkingen...)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#10 | Geplaatst: 5 juni 2007 21:58 
Ouwe Jan,

Mag het dan boven de 60 zijn, de 60+ tak bijv. Michael en ik hebben bijvoorbeeld nog een vader die best met ons mee wil rijden, alleen hij voelt zich met zijn 65 jaar jong al te oud.

Nee, hij is nog zeer jong van geest, alleen door een ongeluk met zijn been 4 jaar geleden en recent nog een tia, moet hij een zetje in de rug hebben om bij meetings zoals Vechta mee te komen.

Hij rijdt op Bambi (mijn Shadow) omdat de in-opstap laag is en het is verdomd stoer om hem daarop te zien rijden. Angel, daar kan hij ook wel op komen omdat het een zijspan is en dat lukt hem ook wel.

Hij heeft beloofd om naar SJK te komen en ik weet zeker dat hij met de hele bups van de club kan vinden. Ik ben immers een telg van hem en mij lukt het ook.

Gelukkig komt er nog een heel leuk evenement binnenkort (vind ik althans) en dan leert hij nog meer clubleden kennen.

Dus Ouwe Jan, ik vind het nog niet zo een dom idee, alleen de leeftijdsgrens moet ietsjes naar beneden.

Lieke
(die dat wel wil zien, de oude-van-dagen-tak, wetend dat de broekkies nog veel van hen kunnen leren)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 5 juni 2007 22:10 | Aangepast door: Honkie Tonkie 
Dan doet deze pensionado natuurlijk ook mee!
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Jan
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 5 juni 2007 23:35 
Oude Jan,

Wat te denken van een oude knakkersrit naar Oudenaarde (B), Oude Tonge, Oudewater, Oudenbosch, Oude Pekela, Oude Niedorp, Oude Meer, Oude Leije of Oudeschans. Keuze genoeg voor de pensionados.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#13 | Geplaatst: 5 juni 2007 23:51 
Wat dacht je van Knarrenburg ? (Heerhugowaard tijdens carnaval)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Ray
Gast 
#14 | Geplaatst: 5 juni 2007 23:56 
Hey hey...als het maar geen Dodewaard wordt..:-)
Groetjes
Ray (die denkt dat motorrijden je eeuwig jong houdt)

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 67-jarige held in Zuid-Amerika

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven