Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

70 CXen te koop bij onze buren.

 
Schrijver sieds

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 okt. 2007 20:26 
Maar liefst 70 Cxen staan te koop in Dld. op mobile.de
waaronder turbo's en zijspannen voor een dikke prijs.
Waar het soms aantrekkelijk is om motoren en auto's te importeren uit Dld. lijken de prijzen van de CXen redelijk hoog.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 okt. 2007 23:26 
Hoi Sieds,

Ja, het is bekend, dat de CXen in Duitsland veel meer opbrengen dan in Nederland. Houden ze in Duitsland misschien meer van hun Güllepumpen, dan wij Hollanders?
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 okt. 2007 23:24 
Ik heb de indruk dat de CX bij onze oosterburen meer een 'cult-motor' is, en zoals dat gaat bij een cultuur, je voelt je erbij thuis of niet.

In Nederland ligt het CX-gevoel blijkbaar anders: een CX is waard wat een gek ervoor geeft, een dealer blijft er maanden mee zitten, voor weinig heb je een particulier gekochte CX, en is toonbeeld van achterhaaldheid lijkt wel.

Beetje het lelijke eendje van Honda?
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver MIOB
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 nov. 2007 08:14 
Duitsland heeft neem ik aan een grote, gezellige CX-club?

Een gezellige, hechte club van echte liefhebbers kna veel doen voor de prijs. Kijk eens naar de Yamaha TRX, eem behoorlijk onbekende fiets (bij het grote publiek) van een behoorlijke leeftijd en een aardig achterhaald uiterlijk. Toch zijn ze stervens duur, hoe dat komt? Het clubje liefhebbers houdt de prijs hoog.

In Nederland rijdt 75% van de CX rijders CX om zo goedkoopmogelijk van A naar B te komen en zou de CX net zo makkelijk omruilen voor een Kawa Z550 of een Suzuki GS500 als die in dezelfde prijsklasse valt.

Maar ik zal niet weer beginnen over de Nederlandse CX-rijder en de prijzenmoraal.....

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 70 CXen te koop bij onze buren.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven