Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Tools voor CX/GL

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 dec. 2007 19:58 

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 dec. 2007 22:02 | Aangepast door: Hans 
Naar mijn mening bestaat de special tool kit voor de CX uit 2 sets gereedschap.
De ene zoals hier afgebeeld (en bedoeld voor het reviseren van het blok) en een aanvulling daarop met allerlei nog meer speciaal spul (m.n. meetgereedschap/micrometers).
Voor dit originele gereedschap is de prijs overigens erg schappelijk te noemen. Want zo vaak kom je dit natuurlijk ook niet tegen.

PS : gezamenlijke koop heeft weinig zin omdat de set om bruikbaar te blijven altijd compleet moet blijven.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 dec. 2007 22:13 
Beste Hans,
als gezamelijke koop bedoel ik dat het hier in ons klein Belgenlandje een
vaste plek krijgt en dus kan uitgeleend worden als het nodig is.
Het blijft dus wel compleet ; en ja ... hoeveel keer heb je het nodig in de loopbaan van een cx.
Spreken we met enkele makkers onders elkaar af; blijft het een minimale investering toch ?

Schrijver jost

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 dec. 2007 22:21 
Terry,
Een gezamelijke aankoop is prima, als dit op niets uitloopt ga ik een poging doen om het in mijn bezit te krijgen.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 dec. 2007 00:56 
Dat is uiterst zeldzaam spul.
KOPEN!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 dec. 2007 08:59 
Terry,

Hou ons op de hoogte. Ik ben benieuwd!

Overigens goed idee om dit soort zaken samen te doen. Ik kan me niet voorstellen dat meerdere mensen het tegelijkertijd nodig zouden hebben! Het is dus uitsluitend een win-win situatie.

Frans

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 5 dec. 2007 09:15 
Uit ervaring weet ik dat eidereen positief is over het aanschaffen van dit setje. Uit de praktijk blijkt dat binnen een half jaar dit setje niet meer terug is te vinden onder de leden zelf. Ik wil niet al te negatief over komen, maar zolang er geen goed club huis is valt dit setje niet te beheren. Daarnaast moet diegene die het wil lenen altijd uit zoeken waar dat setje dan is. Dat werk ook niet. Dus een vast punt op een vaste sleutel plek en of club huis dan werkt het wel. Is dat er, dan doen. Is dat er niet, laat dan maar zitten want het zijn de leden zelf die het verpesten voor een ander. Niet jij en ik die regelmatig op de site zijn maar de onbekende mensen die zomaar opduiken.

Denk daar dus over na.
Het was maar een scherpe kant tekening.
Met vriendelijke groet Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver lainke
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 5 dec. 2007 12:44 
terry,
doe maar een bod, ik doe mee

Schrijver jost

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 dec. 2007 12:54 
Laike, Terry,
Om het gereedschap in ieder geval binnen de club te houden heb ik vanmorgen het gereedschap gekocht.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Tools voor CX/GL

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven