Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Mooie éénwielige aanhanger

 
Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 mei 2008 13:29 
op Marktplaats kwam ik deze één wielige aanhanger tegen. Ziet er goed uit! Mischien straks achter een CX??

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver oldsnowman
Gast 
#2 | Geplaatst: 14 mei 2008 14:08 
HOi Erik,
bedankt voor de tip. Ik heb een afspraak met de verkoper en ga zo naar hem toe .Zoals het er nu uitziet gaat hij voorlopig achter mijn CX hangen!!!

Groetjes Hans

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 mei 2008 15:02 | Aangepast door: Erik1 
Wouw Hans, wat leuk! Het is een mooie aanhanger, dat zie je zo! Kunnen we hem op Vechta al aanschouwen? Of wordt het pas op SJK?

Succes met de handel.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver oldsnowman
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 mei 2008 18:16 
Hoi Erik,
ik heb hem nu in mijn auto staan, met de bank naar beneden geklapt past hij precies achterin een Ford Fiësta.
Hij zag er inderdaad lekker strak uit, past als nostalgisch model wat beter achter een custom dan achter mijn E en ook de kleur is wat afwijkend, maar ik ben er toch tevreden mee. De bevestigingsbeugel zal wel niet op mijn motor passen maar als het meezit wil ik er toch mee naar Vechta komen. Hoef ik me in elk geval geen zorgen meer te maken hoe ik alles meekrijg nu mijn zoon ook meegaat.
Nog bedankt en tot vechta

gr. Hans

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Mooie éénwielige aanhanger

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven