Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Einddempers voor CX en GL !!

 
Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 feb. 2009 10:51 | Aangepast door: Oeroeboeroe 
Beste CX en GL Rijders,

Tijdens mijn omzwervingen op het grote WWW, kwam ik een fabriek tegen die nog steeds nieuwe einddempers maken voor onze lieve CXen, en GLen..
Zoals jullie weten is de SANKEI 2130 serie nieet meer te vinden, en kom je uit op JAMA's of andere replica's, waar ik zag dat bij de meesten, aan de linker demper het steuntje voor het bokopvangrubber ontbreekt. bij deze (zo te zien van de tekeningen) niet

Het is een fabriek in Italie, met een distributeur in nederland, en een verkoop punt bij mij om de hoek!
Ik weet alleen niet hoe duur ze zijn, maar dat is een kwestie van een belletje.. wel weet ik dat in US de dempers voor ongeveer $ 335,00 het paar van eigenaar verwisselen.

Hieronder de links naar fabriek van MIVV, nederandse distributeur, en Motorhandel bij mij om de hoek..

Veel blijdschap gewenst..

Groeten,

Dick

Partno voor GL 650 "Cod. 72.96.041.22 "

http://www.mivv.it/en/prodotti_apri_silencer.asp?cs=425

http://www.mivv.it/en/prodotti_linee_silencer.asp?cm=6

vertegen woordiger in nederland....

MOTORIA MOTORCYCLE PARTS
Hanzeweg 8
3771 NG Barneveld
THE NETHERLANDS
Tel. 0342-421616
Fax 0342-420760
website: www.motoria.nl
email: info@motoria.nl

en bij mij om de hoek..
HH MOTOREN 'S-GRAVENDAMSEWEG 10 2211 WJ NOORDWIJKERHOUT 06-54940492
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Orm
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 feb. 2009 15:45 
Gevonden op een duitse website:

http://www.ugt-shop.com/index.php?gruppe=104734&artikel=23016

prijs: Schik niet 845,00 EUR

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 feb. 2009 21:59 
Rats kaboem, als ze je dempers kapotrijden, niet aan de verzekering melden, maar meteen in de minne schikken.. je CX/GL is meteen total loss...

Ik heb van de week nog eens contact opgenomen met Motoria, en met MIVV zelf.

Motoria had ze niet meer in het assortiment, en MIVV heeft ze niet meer op voorraad liggen..

Wel zou MIVV ze weer kunnen maken, maar dan gaat het om een minimale afname van 200 sets (links en rechts)

volgens de tekening zijn het wel de enige die op de linker demper een beugeltje voor het opvang rubber van de bok hebben...

wellicht om via het bestuur, met alle andere internationale verenigingen eens te kijken naar behoefte en dan te bestellen... Dit zal wellicht goedkoper zijn, omdat we zo direct bij MIVV kunnen bestellen..

ik denk dat als ik naar andere MIVV dempers kijk dat we een "normale" winkel waarde van de dempers hadden van rond de 3-400 euro per set..

Groeten,

Dick
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 20 feb. 2009 22:29 
Gezien op marktplaats:CX500E en 650E dempers
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 feb. 2009 23:00 
Hoi Marcel,

gelukkig voor onze CX 500E en 650E machines nog dempers te krijgen.

Dempers zijn van SITO, en dus verkrijgbaar bij van Boxtel motoren in Tilburg.. handig om te weten, en om hier even achter te laten..

Groeten,

Dick
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Einddempers voor CX en GL !!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven