Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

wel of geen cx?

 
Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2009 10:54 | Aangepast door: beinhart 
hallo mede cx'ers
heb deze foto eens op internet van een ratbike treffen geplukt. nu is mijn vraagje; is dit wel of geen cx?
http://beinhart.hyves.nl/album/16999560/motoren/lsKG1VvQ/fotos/576800906/0/kVik/?&pag eid=8MM1GJYE0C4C84GC8
ratbike

groetjes werner (kan het met bril ook niet goed zien)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2009 12:58 
Het voorwiel en de uitlaatbocht lijken wel van een CX te zijn, heb je nog meer foto's, dan kunnen we 't beter bekijken.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 mei 2009 14:33 | Aangepast door: ouwe_jan 
Wie met dit gevaarte rijd kan hem meteen wel afvoeren want dit is een gevaarte op de weg vooral in Nederland
Levens gevaarlijk geen verzekering betaald de menslijke problemen na een aanvaring ik ga hem echt uit de weg wil nog 115 jaar oud worden
o.j. kan je wel zo iets verzekeren
Ik ben vanaf nu voorstander van jaarlijkse APK keuring voor alle motoren
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 mei 2009 14:48 | Aangepast door: Hans 
O-J

in Duitsland bestaat er al een tweejaarlijkse TüV (APK) voor motorfietsen.
Als dit apparaat gewoon op de weg rijdt is ie daar gewoon door heen gekomen.

In NL bestaat er gelukkig geen APK voor motorfietsen; zij die dat toch nastreven kunnen geheel vrijwillig hun motorfiets elk jaar voor een (dure) uitgebreide technische controle met daaropvolgend integraaal onderhoud bij de dealer aanbieden.
Zo verdient die stakker er ook weer genoeg aan voor een zorgeloze vakantie in de Caribian.

Maar laten we het aub niet bij elke oprisping hebben over steeds meer verplichtingen voor de voertuigeigenaar.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 mei 2009 19:31 
Werner,

Dit moet een bron van inspiratie voor je zijn. Het lijkt me bijna onmogelijk om hier nog overheen te gaan met jouw toekomstig ratzijspan.

Jan

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 11 mei 2009 20:44 
ja jan,
nadat grietje toestemming had gegeven om er toch ook een ratbike van te maken wilde ik wel iets anders dan mijn ratje, dus ben al met tape bezig geweest. diezelfde zwart/geel gestreepte tape van de kleppendeksel racebaan.

hans,
die keuring kijken ze toch alleen maar naar de verplichte dingen, heb mijn auto (een zwarte golf) volgehangen met kerstboomtakken van een nepkerstboom die wegmocht van grietje, aan de spiegels, gril helemaal vol, achter de bumper geklemd, aan de ruitenwissers enzovoort... daar keken ze niet na, ja alleen ff gelachen.

ouwe-jan,
ik rijd met mijn cx toch ook nogsteeds rond en die heb je gezien, daar hangen ook een paar sleutelhangers aan (ongeveer270) en nog veelmeer accesoires (noem het rotzooi als jij dat wil) en heb nog geen problemen gehad met verzekering politie en wat voor instantie...

marcel,
helaas ik heb geen foto's meer weet niet eens meer waar ik deze vandaan heb? maar het voorwiel dacht ik ook te herkennen, maar iemand heeft mij eens gezegt dat honda die comstar velgen voor meerder modellen had gebruikt?

groetjes werner (zijn noggeen foto's van het ratspan)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver jowan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 mei 2009 21:48 | Aangepast door: jowan 
Ja die comstar velgen werden inderdaad ook nog gebruikt op andere modellen zoals deze cb 900

Groeten,

Johan.
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 11 mei 2009 23:08 
Heee Werner,

Dit is 100% een CX. Dat zie ik door de vorm van de uitlaatbocht aan de rechterkant. Oh, ja..... en omdat ie in onze showroom staat (Specials, helemaal onderaan nr9), inclusief e-mail adres van de eigenaar.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 wel of geen cx?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven