Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

eerste liefde gezocht

 
Schrijver cosmar

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 dec. 2009 19:06 
Zag net iets op marktplaats staan.

Wie kan deze dame naar haar eeste liefde helpen.

cosmar (heb de mijne nog in de schuur)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 dec. 2009 21:43 
deze advertentie stond een jaartje geleden ook al op m.p.
waarschijnlijk een lastige zoektocht, maar wie weet is het deze keer raak.
theoj.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 6 dec. 2009 10:26 
hoef niet te zoek n naar mijn 1e liefde, die heb ik an mijn broertje verkocht en die reed hem schuin langs een boom af. in het ziekenhuis vroeg hij aan mijn moeder; hoe is het met mijn motor? antwoord was; die hoef je nooit meer te poetsen jongen...

groetjes werner (snapt wel dat hij moest huilen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 dec. 2009 13:52 
Mooi he dit soort verhalen. Helaas kan ik haar niet verder helpen.
Wel ken ik die ervaring met een CX350 four. Een super mug op wielen.
Helaas had ik er ook mijn eerste ongeluk mee. Ik weet van af dat moment ook dat vliegen voor een mens totaal geen probleem is. Landen kan ik nog steeds niet.

Ik hoop dat ze hem kan vinden. Helaas is het niet diegene geweest waar ik mee gereden heb.
Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver mai

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 maart 2010 16:46 
hahah hoezo ik ben hie rgeen lid, jwel dus, wist ik veul. Maar Theo Jansen dat klopt niet deze advertentie zette ik pas in ca. augustus 2009 op marktplaats en nog nooit eerder.

Vriendelijke groet Mai Apeldoorn, die zo graag zou weten waar die eerste is, nu de cx 500 custom van 1983 in bezit en bere gek ermee, maar toch....de reden staan vermeld.

fijne warme zomer!!!!!!!!!!!!
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 eerste liefde gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven