Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Giuliari New replacement SEAT COVER

 
Schrijver mapf
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 dec. 2009 18:46 

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 dec. 2009 20:19 
Volgens mij is dit regelrechte spam. Daarnaast snap ik de smiley in het bericht niet, want zo grappig vind ik het niet.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 9 dec. 2009 09:19 
Leuk is anders,,,,,,
Mocht je een nieuw overtrek willen monteren, dan kom je soms bedrogen uit. In veel gevallen is de grond plaat totaal verot en is daardoor het overtrek kapot gegaan. Monteren van een nieuw overtrek wordt dan een drama.

Ach aan de andere kant is het ut proberen waard.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver mapf
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 dec. 2009 15:04 
@JiMi: no spam!
@Marco: de grond plat is plastic

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 9 dec. 2009 15:46 
40 euro voor een nieuw zadel lijkt mij niet verkeerd, zeker niet incl kunststof bodem.
Bij Motozoom kost een overtrek alleen al 49,50, dan moet je die zelf op je oude zadel zien te krijgen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jaap43

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 dec. 2009 14:57 
undefined:
40 euro voor een nieuw zadel lijkt mij niet verkeerd, zeker niet incl kunststof bodem.
Bij Motozoom kost een overtrek alleen al 49,50, dan moet je die zelf op je oude zadel zien te krijgen.

Zoals ik het lees is het dus alleen de overtrek en de vulling en moet je je oude bodem gebruiken.

Jaap.

Schrijver toto

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 13 dec. 2009 18:35 
Zoals ik 't lees is 't 'n kunstleren overtrek waarvan de binnenkant met schuim gevoerd is. Je moet dus de bodemplaat en de schuimrubber/plastic vulling van het zadel gebruiken.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver Hans Leenders
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 feb. 2010 19:20 
Hoezo zou dit Spam zijn? Mijn CX500 zadel is aardig aan het hard worden wat doet vermoeden datie binnenkort scheurt en dan heb ik zoiets nodig!
Nee, op deze site over POLO beginnen, dat vind ik pas spam!
H.F.Leenders

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 27 feb. 2010 20:06 
Ik heb hier met de moderator over gesproken. Het is op dit forum toegestaan om dit soort advertenties te plaatsen, dus mijn negatieve opmerking over de spam was onterecht.
Dit beleid heeft echter wel als consequentie dat je bij alles wat hier aangeboden wordt, jezelf moet afvragen of er een welwillende CX'er achter zit die voor een zacht prijsje iets van de hand wil doen, óf dat er gewoon een bedrijf met commerciële bedoelingen achter schuilgaat. Van laatstgenoemde zal ik, althans via dit forum, echt niets willen kopen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Giuliari New replacement SEAT COVER

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven