Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

Motor huren in het buitenland?

 
Schrijver Znoek
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 maart 2010 21:16 
Iemand ervaringen hiermee? In de paasvakantie zit ik in Turkije, in Kemer en zou daar graag een week een motor huren om toch wat van de omgeving te zien. Iemand tips en tricks hierover? Goede adresjes?
ik heb al prijzen gevonden van ongeveer 45 tot 75 euro per dag, lijkt veel?

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 maart 2010 22:53 
Hallo Erik,
hou er rekening mee dat bij de huur niks van motorkledij beschikbaar is.
Een helm kun je daar wel verkrijgen;maar of die ook nog goed past is de vraag.
Zelfs al is het daar wel warmer dan hier in de paasvakantie , denk aan je eigen veiligheid.
De prijzen die je opgeeft zijn waarschijnlijk al het minimum , of je bolt graag met een scooter rond.
Lees ook de kleine lettertjes , want het is snel gebeurd dat bij een ongeval de aansprakelijkheid bij jezelf valt ;idem voor diefstal of beschadigingen aan de motor.
Het Europees rijbewijs is geldig in Turkije , maar de rijstijl is anders.

Veel succes

Terry
die in Cyprus de omgeving verkende met een Transalp.

Schrijver jos blezer
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 maart 2010 16:32 
Wel beste Erik, ik wenst je een fijne vakantie toe in Turkije, en zoals Terry al zegt het is daar anders rijden. Denk er ook aan je reisverzekering te kontoleren op het rijden van gehuurde moto.

En ja als je daar dan toch zit rond te toeren, verwachten we natuurlijk een mooi reisverslag.

groetjes van jos, die dacht dat de sint uit turkije kwam en niet wist dat de paashaas daar rondloopt.

Schrijver Znoek
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 maart 2010 21:44 
Lol, ik was al op de hoogte van het kledij gedoe en was van plan men eigen pak mee te nemen, helm riskeer ik daar wel de prijzen zijn inderdaad hoog, 75 voor de transalp, waar men voorkeur toch naar uitgaat, liever geen scooter.
rijbewijs is ok, rijstijl dat wordt opletten, verzekering zal ik nagaan. ik ben wel goed verzekerd via ethias, maar zal die ook maar even op de hoogte brengen.
groetjes en bedankt voor de tips

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 Motor huren in het buitenland?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven