Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /   
 

goedkope cx met kuip

 
Schrijver beinhart

Bestuur 
#1 | Geplaatst: 9 mei 2010 09:53 
het is dat het voor mij niet in de buurt is, anders had ik die goeie man ff gebeld;
http://link.marktplaats.nl/345434765

groetjes werner (wat een weertje hier)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 mei 2010 12:37 
Sofie ,
waarom kijk jij bij advertenties voor een opel .

Maar als ik de 2e foto in de advertentie zie begrijp ik helemaal niet waarom deze man een goede motor wil verkopen gezien wat er in de schuur staat.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Paul van Leeuwen
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 mei 2010 13:08 
20 jaar trouwe dienst?

Datum tenaamstelling: 27-01-2010

???


Paul

Schrijver beinhart

Bestuur 
#4 | Geplaatst: 9 mei 2010 18:53 
he cosmar,

wie is die sofie? maar als je mij bedoeld dan kijk ik niet bij opel hoor, typ gewoon honda cx in en zie wat er verschijnd!

groetjes werner (verschijnd moet dat eigenlijk met een d, t, of dt?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 9 mei 2010 19:59 
Sofie komt omdat je dat zelf schreef! (ipv softie, zie topic over het zwaaien)
Verschijnt is met een t.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Bestuur 
#6 | Geplaatst: 9 mei 2010 20:33 | Aangepast door: beinhart 
ja marcel,

dat wist ik wel, maar alleen hans zou mij zo noemen zei hij. als iedereen maar een beetje namen gaat verzinnen is het hek van de dam? ik word al bernard, beinard en weet ik veel genoemd. en dan typ ik altijd met een lach; wie is dat? kan ik ook iedereen wel een eigen naam gaan geven

groetjes werner (typ soms te snel en vergeet dan letters..)

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 9 mei 2010 22:32 
mijn excuses voor dat grapje Meneer Beinhart.

Maarja wat moeten mensen wel niet van mij gaan denken als ik komend weekend bij jou in de tent mag duiken voor de verandering.
Sorry Michael .

terug op topic, is iderdaad een mooie cx voor weinig.

peins peins.
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 10 mei 2010 08:30 
Mijnheer Beinhart zou maar een staalen onderbroek aan treken als je met Cosmar in de zelfde SLAAPZAK moet gaan slaapen
Of toch maar een Honda CX er tussen
Groeten van die Ouwe_Jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 10 mei 2010 15:06 
nou ouwe jan,

de tent is er groot genoeg voor om de cx ertussen te zetten, maar het is niet de 1e keer dat ik samen met cosmar in 1 tent lig, want afgelopen jaar op sjk was het ook gezellig (heb hem niet horen snurken?)
enne... in dezelfde slaapzak dat doen we niet, daar zoek ik toch meer een ander persoon voor haha..

groetjes werner (de motor is er nog, niks voor jou cosmar?)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MatthijsB
Gast 
#10 | Geplaatst: 15 mei 2010 13:30 
Beste mensen,

Momenteel ben ik bezig met het halen van mn rijbewijs. AVB al binnen, nog een paar lesjes voor de AVD. Zou dit een goede beginnersmotor zijn? Ik vind de look van oldtimers altijd erg fijn en wil de motor niet gebruiken voor woon/werk verkeer of snelweg vreten. Meer voor de leuke ritjes.

Verder zit ik nog vast aan een 25kW rijbewijs. Als ik de motor knijp zoals op deze site staat kan ik hem dan fatsoenlijk laten verzekeren bij de knmv? ik heb de knmv al gemaild maar nog geen reactie ontvangen.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 15 mei 2010 18:01 | Aangepast door: coenox 
@Matthijs

Hier moet ik even op reageren:

Is de CX een goede beginnersmotor? Ik zou zeggen: is de paus katholiek? Antwoord op beide vragen is volmondig JA! Lees ter inspiratie nog maar eens het
verhaal van Jean-Paul. Het verhaal is al van een tijdje geleden, maar de rijderservaring verandert niet. Ik ben zelf ook op de CX begonnen, in 1986. Toen hoefde je nog niet op een 25 kw te beginnen. Maar ik moet je wel waarschuwen. Ik ben er na 24 jaar nog steeds verknocht aan

Wat betreft het knijpen. Ja, dat kan. Hier zijn geloof ik setjes voor te koop. Anders even zoeken in dit forum, onder andere hier.

En tot slot: het is natuurlijk prima om recreatieve ritjes te maken, maar met een CX toer je ook comfortabel over de snelweg naar Zuid-Duitsland, weet ik uit ervaring. Sterker nog: een CX moet regelmatig rijden, anders gaat ie tegensputteren.

Succes met het behalen van je rijbewijs.

Coen
(Toevoeging van mijn vrouw Lieke: het is gebruik binnen de club dat je motor een naam krijgt, dus denk er maar vast over na......)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MatthijsB
Gast 
#12 | Geplaatst: 17 mei 2010 12:10 
Hartstikke bedankt voor deze informatie.

Het gaat dus denk ik een CX500 worden. Zojuist echter een mailtje gekregen van de KNMV dat ik hem daar niet kan verzekeren omdat het mn enige motor is en dat mag blijkbaar geen klassieker zijn. Ik ga nog wel even met ze bellen.

Schrijver Piwi
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 25 mei 2010 22:21 
Heb vorige week deze motor aangeschaft. Helemaal toppie!!

Tenaamstelling kwam omdat eigenaar boete heeft gehad om oude kentekenplaat en ze daarna (met een 1) moest vervangen door nieuwe. was dus echt eer dan twintig jaar in zijn bezit.

Tank zat een deuk in. Schakelpook momenteel defect en vervangen door een van mijn oude cb750.
maar voor de rest een zeer leuke/goede motor voor die prijs.

rij er nu hele dagen op rond en hij maakt me steeds blijder.....
2 beer or not 2 beer.

Schrijver Arcath
Gast 
#14 | Geplaatst: 5 juli 2010 22:37 
Hallo Matthijs,

ik zit nog met het zelfde, nog 1 jaar 25kw te gaan.
heb in duitsland bij alpha technic een setje besteld.

dit bestaat uit ringen welke in inlaat gaan tussen luchtfilterbox en carbs.
het word geleverd met een TüV certificaat dat op framenummer word gezet. kosten zijn zo rond de 150 euro meende ik, vrij prijzig, maar geen rollerbank test nodig.

ik was net voor de veranderingen bij KNMV aan, dus kon daar wel verzekeren, dit is een jaar geleden pas veranderd.

Interpolis/rabobank, wil alleen verzekeren wanneer je ook van HONDA NL, een goedkeuring hebt dat de motor geschikt is voor 25KW.

ik ben hier zelf ook mee bezig voor mijn nieuwe aanwinst, een cx500 B een blauwe omdat ie ut snelst is en een B hoort Blauw

ik wacht momenteel op reactie van HONDA nl. RDW kan dit dan kosteloos op kenteken zetten is mij telefonisch verteld... maar goed.

om een lang verhaal nog langer te maken...

de cx en gl's zijn geweldige fietsen! als beginner en daarna,je wilt niets anders, je wilt er meer!

gr,

Remco

Gespot op internet www.hondacx500.nl Forum / Gespot op internet /
 goedkope cx met kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven