Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

handige ring voor eruitdrukken waterseal

 
Schrijver misah
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 okt. 2010 16:39 | Aangepast door: misah 
Letop het is niet ERUIT maar ERIN drukken

hey,

Ik heb dus de waterseal van de cx vervangen. beetje dremelen (pffft) en dan de keramische seal erindrukken. wij hebben dat gedaan met een stukje draadeind met 2 moertjes en uiteindelijk opzoek geweest naar een passende metalen bus.

tja zoeken,wat heb je voorhanden. zoeken in de afval bak en we hebben een ring gevonden van een fiets.. ik weet niet precies hoe hij heet maar past precies en is denk ik universeel voor veel fietsen... dus geen gedraai op de draaibank en ook de doppen in de doppenset hebben een afgerond kantje zodat dit niet goed paste.

hierbij een foto en doe indien nodig je voordeel ermee.
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver misah
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 okt. 2010 16:42 
krijg er de foto niet bij
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver misah
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 okt. 2010 16:46 
probeer nog een keer 26k moet kunnen



hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 okt. 2010 16:55 
Dat is een ring waar je je balhoofd mee vast zet. (daar steekt je stuur door heen).

Adiõs
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver misah
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 okt. 2010 17:10 
klopt past precies met een plaatje erop gaatje erin, draadeindje en moertjes helemaal top
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 okt. 2010 18:42 
Voorvorklager is de naam deze kan je gratis bij een fietsenmaker halen
Wel een goed idee
de prijs krijg je volgend jaar op SJK
o.j.
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 handige ring voor eruitdrukken waterseal

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ amsilverwing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven