Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Distributieketting vervangen

 
Schrijver misah
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 nov. 2010 17:35 
hoi,
ik heb dus een setje distributiekettingspanners nodig voor mijn 1981 CX500C. Ketting heb ik al van iemand van het forum die een restauratie niet doorzet.

nu wil ik het voor mezelf niet moeilijker maken dan dat het is maar loop tegen 2 dingen aan.

1. zijn de juiste bestelnummers;
http://www.cmsnl.com/honda-cx500c-custom-1981-usa_model7378/partslist/E++16.html
en dan
nr 4 -> de -> 14620470751 GUIDE,CAM CHAIN

nr 12 -> 14620470751
GUIDE,CAM CHAIN

nu is die 2e niet op voorraad op dit adres.


2. hebben jullie een adres waar ik dit nog kan bestellen. Marco werkt liever niet met opsturen en heb hem al zoveel info gevraagd

ik hoor het graag, vanavond eens op zoek, moet weer gesleuteld worden..
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver jowan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 nov. 2010 00:53 
Ik heb net hetzelfde probleem.
Ook bij Wemoto is die niet meer te verkrijgen.
Groeten Jowan
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 nov. 2010 14:01 
Bij David Silver (UK) nog 5 op voorraad.
David Silver kettingspanner
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver jowan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 nov. 2010 20:19 
Ja de kettingspanner is nog beschikbaar, maar het gaat over de ketting geleider die links zit. Deze is nergens meer te vinden blijkbaar.

Johan.
CX500 Custom '81, BMW K100LT '91

Schrijver misah
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 nov. 2010 20:24 
ha, die is er nog wel origneel bij honda denk ik.
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 nov. 2010 08:50 
Ik heb er zat liggen, en ze zijn nog wel leverbaar.
Echter is er een modivicatie van honda op gekomen, er worden meerdere onderdelen in één set geleverd.
De beschermplaat, boutje, afstand nok zitten nu in één verpakking. Met de prijs verhoging van HOnda mee gerekend mag je er nu 40 euro voor betalen.

Voor meer info, even bellen.... 0321 312336

Of mailen naar, marcobecker@zonnet.nl.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver misah
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 nov. 2010 16:51 | Aangepast door: misah 
hey marco,
ik had half half iets besteld en lijkt mogelijk toch voor amerikaans model..
dus heb mogelijk verkeerde nr's weergegeven. !! voor de lezers let op..
ik check in het weekend nog het e.e.a in het blokkie en laat me via mailtje of tel nog wel even horen..
waarom woon je toch zo ver weg? !!
ps zie dat ik het oorspronkelijke bericht bovenaan het amerikaans model heb geselecteerd, en die is anders
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Schrijver misah
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 27 nov. 2010 14:36 
even contact gehad met marco en is mij nu duidelijk... vooralsnog let op voor de beginnende sleutelaars met buitenlandse sites en onderdelen.. ondanks ik goed zocht, bij cmslnl de nrs'had opgezocht ging het toch bijna fout... ligt aan mij natuurlijk maar wilde dat toch met jullie delen.

ik neem als ik er aan toe ben de spulletjes even af bij cxvriend marco.

fijn weekend.
hoi, op een blauwe cx op begonnen (jaja '78 :)), na omzwervingen van veelal naked bikes nu op een Bmw GS, en een BMW r26 (eencilinder, zo een zwarte 250cc) mogelijk nu weer op zoek naar mijn eerste liefde cx500 blauw, voor erbij

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Distributieketting vervangen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven