Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Techniek rijexamen

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Ray
Gast 
#16 | Geplaatst: 24 sept. 2003 21:48 
En vertel niet dat je al een motor hebt tegen de examinator. Die denkt dan vast dat je zo'n gastje bent die denkt wel effe zijn rijbewijs te halen en meteen op te kunnen stappen!
Rij stevig en duidelijk, laat zien dat je kijkt en probeer vooral te onstpannen! Denk maar zo: ik heb nu geen rijbewijs en misschien over een uur ook niet. Niks verloren dus. Je hebt dus alleen wat te winnen, dus rij netjs zoals je zou rijden als de examinator er niet achter reed.
Groeten en succes!
Ray ( die wel een rijbewijs heeft maar even geen rijdende CX: als het goed is rij jij eerder dan ik!)

Schrijver rawbrt
Gast 
#17 | Geplaatst: 25 sept. 2003 09:04 
Bedankt voor detips allemaal! Ik draai m n hoofd altijd wel "overdreven" dus dat zit wel goed. En tja, bikermouse, vanaf 30 sept. zijn de regels anders. Verplicht goede kleding aan met name schoenen die de enkels bedekken en de bijzondere verrichtingen veranderen in het voorjaar dus dat duurt nog even....flink duimen volgende week woensdag om 9.55 is het zover!

Schrijver jerrimy
Gast 
#18 | Geplaatst: 25 sept. 2003 11:30 
Ik had op mijn eigen helm een stickertje geplakt op de achterkant in het midden, zodat ze goed kunnen zien dat je je kop beweegt en niet alleen in de spiegels kijkt.
succes a.s. woensdag. komt vast goed !

Schrijver rawbrt
Gast 
#19 | Geplaatst: 25 sept. 2003 19:43 
Jerrimy,

Ik heb nu ook een sticker op mn helm geplakt. Dat scheelt natuurlijk een hoop ja.....slim! Kunnen ze in ieder geval zien dat ik duidelijk kijk...da's anders zo moeilijk te zien als je zo'n matzwarte roof boxer op hebt....

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Techniek rijexamen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven