Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

KM/H of MIJLEN

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mcu
Gast 
#16 | Geplaatst: 6 okt. 2003 23:20 
Sorry Ray,

Jouw beschrijving leek er wel op maar jij vertelt nog al eens wat met een sinische ondertoon,vandaar dat ik niet helemaal weet of het nu een geintje is of de waarheid.
Maar ook jij bedankt en geniet maar van je whiskey en let op dat je niet met rode ogen naar je werk moet.

Groet Marc Cuypers.

Schrijver Roadkill
Gast 
#17 | Geplaatst: 7 okt. 2003 12:12 
Of natuurlijk helemaal niet naar je werk, een hele fles is nogal een aanslag op de verstandelijke vermogens, dat is slaap je er niet in een nachtje uit (met een beetje pech word je niet eens meer wakker)

Roadkill(die wel zou willen dat de CX op alcohol zou rijden!!!Dikke steekvlam uit de uitlaat)

Schrijver polleke
Gast 
#18 | Geplaatst: 9 okt. 2003 14:36 
Hallo MCU, hier 'anoniem' (blijkt dat 'anoniem' standaard verschijnt als je reageert zonder ingelogged te zijn).
9000 toeren heb ik 1 keer hééééél even gereden op de snelweg, maar hoe hard dat dan was? Ik heb dus zo'n teller die tot 85mp/h gaat, dus geen idee hoe hard ik reed. De autootjes werden wel verdomd snel kleiner in mijn spiegel.
Voor de rest klopt de rpm/mph verdeling die je noemt (reactie 28sep) wel.

gruetzi! Martin (alias Polleke)

Schrijver mcu
Gast 
#19 | Geplaatst: 10 okt. 2003 13:22 
9000*2:100=180km/h.
Volgens deze berekening is jouw motor nog 100procent in orde.

Bedankt voor je reactie
Gr Marc.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 KM/H of MIJLEN

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven