Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

GL400 is ziek, snik :(

 
Schrijver Roadkill
Gast 
#1 | Geplaatst: 7 okt. 2003 21:29 
Wat mij nou gebeurt, ik rijd na de herbouw van mijn carbs al weer enkele maanden zonder problemen (ook in de regen). Zet ik net de GL op de standaard om het hek open te doen, hoor ik het toerental zakken, en vervolgens slaat ie met een pufje af!! Alleen nog maar te starten met gas open of choke erbij, en dan onregelmatig lopen en af en toe een plofje in de uitlaat. Enig idee wat deze symptomen betekenen, zomaar van het ene op het andere moment.....

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 okt. 2003 21:51 
water , kortsluiting.
op laten droegn en kabels inspuiten met vochtverdrijver.
Evt nieuwe bougiekabels monteren.
Laat maar weten of het werkt.
groeten , Theo
theo cx ds

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 7 okt. 2003 22:34 
Hey Roadkill....
Kan ook valse lucht zijn gezien het feit dat ie alleen nog met veel benzine (gas open) en/of weinig lucht (choke) wil lopen. Ook omdat je aan de carbs bezig bent geweest kan er misschien iets losser zijn gaan zitten. Het is plots ook een stuk kouder nu, dus iets krimping van metaal waardoor minder aansluiting op de rubberen/plastic aanzuig buizen...Check dat ook maar eens goed...
Succes!
Ray (die het nu op zijn beurt met Raodkill te doen heeft...)

Schrijver Roadkill
Gast 
#4 | Geplaatst: 7 okt. 2003 22:37 
Ik zal alles nog eens na trekken en aandraaien. Ik moet zeggen dat er wel iets vreemds is met de verlichting ook, ik weet niet of dat ermee te maken heeft, als ik de contact sleutel beweeg gaat het achterlicht/stadlicht aan of uit of knipperen.

Heeft er iemand wel eens lekkage gehad onder de zekering deksel bij het contactslot?

Schrijver Roadkill
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 okt. 2003 23:32