Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Stationair schroef (zie ook GL400 is ziek)

 
Schrijver Roadkill
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 okt. 2003 17:29 | Aangepast door: Moderator 
Wederom heb ik weer eens iets om mij diep over te schamen en in feutushouding in een hoekje te kruipen. Toen ik vanmiddag een schroevendraaier zocht kwam ik zowaar de veertjes van mijn stationair stelschroef tegen, dus toch zelf vergeten!!! Nou heb ik wel nog een vragje, is het rubbertje dat erom moet iets speciaals, of kan elk rubbertje dat past erop, hetzelfde geld voor het metalen ringetje, kan dat gewoon een heeel klein revetje zijn?????

Schrijver mcu
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 okt. 2003 20:06 
Revet ja rubbertje niet.
Deze moet benzine vast zijn.
Neopreen heet dat.
De meeste O-ringen zijn van neopreen.

Succes Marc.

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 okt. 2003 20:50 
roadkill als je eens naar de mensen e-mailt die jou vragen beantwoord en dan krijg je meteen antwoord op jouw vraag alhoewel het antwoord was al gegeven zie vorige antwoorden ,maarja het o-ringetje is zeer klein en van viton te verkrijgen bij een honda dealer,controleer eerst of de o0ring er nog in zit,kan ook met lamp en spiegeltje
het revetje moet het o-ringetje wel tegen houden door de druk van het veertje wotrd de o-rng naar binnen gedrukt tegen de sproeier naald

groeten ouwe_jan

Schrijver mcu
Gast 
#4 | Geplaatst: 15 okt. 2003 20:54 
Viton is een merknaam,net als chocomel voor chocolademelk.
Neopreen is het materiaal.

Succes Marc.

Schrijver Roadkill
Gast 
#5 | Geplaatst: 15 okt. 2003 20:58 
Hoi anoniem. het is wel handig om je naam te vermelden als je comentaar levert, anders kan ik je helemaal niet mailen ;> Plus is dit forum er voor om vragen te stellen, zodat je niet iedereen hoeft te mailen, ik wil altijd graag mededelen hoe het gaat met mijn GL en daar is dit de plek voor bij uitstek. In ieder geval bedankt voor je reactie, ik heb al met een spiegel en lamp gekeken en bij een kant is het ringetje eruit, bij de andere is het gescheurd dus, bij de dealer dan maar kleine, benzine vaste ringetjes gaan halen.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 okt. 2003 21:00 
roadkill
even voor je opgezocht 20 julivroeg je hier ook al over de gasmengsel -stelschroef lees dat maar eens over
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 15 okt. 2003 21:04 
het e-mail adres is
ouwe_jan@hondacx500.com
groeten ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roadkill
Gast 
#8 | Geplaatst: 16 okt. 2003 09:12 
Bedankt ouwe_jan, maar in de posting van 20 juli kon ik niet vinden of die ringetjes iets speciaals zijn vandaar dat ik de vraag nog maar eens heb gesteld, en nu heb ik het antwoord:>

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 16 okt. 2003 09:24 
sorry het was bij techniek 23 july
gasmengsel/stelschroef 3e pagina
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#10 | Geplaatst: 18 okt. 2003 01:38 
He jongens niet zo muggeziften of iets nou wel of niet een keer is gevraagd. We zitten op cyberspace dus ruimte zat. Je zult zien dat bepaalde vragen steeds weer terugkomen zoals over de nokken ketting en de CDI.
En heel simpel: soms verdwijnt een posting van de 1e pagina en dan is terugzoeken ook niet zo handig. En direect mailen is niet altijd een goed idee, daar er dan voor de overige CX- brotha's an'sista's en hoop leesgenot en info verloren gaat. Ter illustratie verwijs ik graag naar mijn communicatie met Rupert, die een hoop CDI geheimen prijsgeeft.....
Groeten
Ray ( die iets liever twee keer leest dan geen keer...)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 okt. 2003 08:45 
Ray
Ik sta geheel achter jou
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#12 | Geplaatst: 21 okt. 2003 23:18 
Toch niet met een bijl hoop ik? :-)))
Groeten
Ray (die het mes in de rug van zijn ex nog steeds voelt)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 23 okt. 2003 13:08 
ja met een botte bijl deze hangen hier genoeg op het kasteel waar ik oppas in limburg
ouwe_jan

of voelje meer voor een halster
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Stationair schroef (zie ook GL400 is ziek)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven