Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

kop vlakken

 
Schrijver JosvanR
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 nov. 2003 16:43 
Heeft er iemand ervaring met / weet iemand een goed adres om de cilinderkoppen te laten vlakken in de omgeving van Den Haag?
(goedkoop adres mag ook natuurlijk)

Cheers
Jos

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 nov. 2003 18:45 
Hoi Jos,

waarom een CX kop vlakken?
Hoeft niet bij het vervangen van bijv. de koppakking.
Of heb je een andere reden?

Hans

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 nov. 2003 18:46 
Die vorige entry was ik dus.
Soms ben ik gewoon niet automatisch ingelogd.
Fraaaaans ........ !

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Roadkill
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 nov. 2003 21:22 
Niet te hard schreeuwen Hans :>, dat kan een aantal redenenen hebben,
1) Je zit niet via je eigen computer op de site
2) Je hebt je internetbestanden opgeschoond, hierdoor kan het zijn dat de cookies ook verwijderd worden.
3) Je bent al enige tijd niet aangelogd geweest.
4) Je hebt je internet veiligheid te hoog staan (hierdoor worden geen cookies geplaatst)

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 nov. 2003 21:29 | Aangepast door: Hans 
Kan inderdaad liggen aan het feit dat ik gisteren System Restore heb uitgevoerd.
Heb regelmatig op de standaard internet openings-MSN site last van een 'virusje'; er verschijnt een additionele 'search-balk' waar MS Messenger niet goed raad weet en een foutmelding geeft.
Wegklikken geeft wel weer www.toegang maar het is en blijft vervelend.
Misschien dat ik XP er maar weer eens overheen moet zetten.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Roadkill
Gast 
#6 | Geplaatst: 12 nov. 2003 21:36 
(OFF TOPIC, EXCUSES)
Of een goede virusscanner en niet teveel fratsen in de vorm van extra zoek dan wel werkbalken, het lijkt handig maar het vreet geheugen, en waarschijnlijk houd zo een programmatje prachtig bij wat je waar doet op het web, dit word dan weer doorgegeven aan de makers/verstrekkers van de software, die verkopen die info weer voor veel geld aan bedrijven, die vervolgens allerhande mailjtes gaan sturen etcetc.

Schrijver JosvanR
Gast 
#7 | Geplaatst: 13 nov. 2003 09:26 
Ja zijn we nu weer even bij de les!!!! :). Alle gekheid: Ik had pasgeleden een berichtje gepost over het feit dat mijn koppakking waarschijnlijk naar de hoempapa was, althans ik heb weer van die gezellige goudgele smurrie in de olie. Aangezien de mech. seal zo'n 15K geleden is vervangen (samen met de koppakking). Aangezien ik er niet van uit ga dat de seal nu al weer kapot is, zat ik dus te denken in de richting van de koppakking. Als die niet goed afdicht, moet de kop wellicht worden gevlakt.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 13 nov. 2003 15:42 
Jos,

ik hoop toch dat bij het vervangen van de seal ook tevens de oliekeerring in het achterste motordeksel op de nokkenas is vervangen ?
Of is de seal ' van buitenaf' vervangen en dus niet ook tevens de oliekeerring?
Zo ja dan zou je daar de oorzaak moeten zoeken.

Hans
(die inderdaad even van het TOPIC af was, waarvoor excuses, maar nu wel weer automatisch ingelogd wordt)
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver udent

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 nov. 2003 20:00 
tussewn de keerring van de bnnenzijde en de seal van de waterpompzijde zit een ruimte, met een gaatje naar buiten.
Dit gaatje zit ,zeer moeilijk te zien,net boven de aansluiting van de waterbuis.
Als dit gaatje verstiopt zit, zou theoretisch het evt lekkende water via de keerring in de motor kunnen komen.Als dit gaatje open is , komt het water uit dit gaatje en zal dan zeker niet de moeilijkere weg kiezen , nog door de keerring.
Dus, controleren of gaatje open is.
geen waterlekage? dan seal goed.
Koppaking is dan de verdachte.
Met een rei de vlakheid controleren , is de kop vlak dan goed reinigen en niet vlakken.

Succes, Theo.
theo cx ds

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 16 nov. 2003 15:46 
voor mekaar of nog niet goed
ouwe_jan trek de kopbouten 6,5 kg aan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 17 nov. 2003 23:06 
Ik heb recent cylinderkoppen laten reviseren bij Motot Revisie Apeldoorn. Is niet vlak bij den Haag en is ook niet goedkoop, maar wel kwaliteit. Zie iten onder Techniek "olie in expansietank!?!".
succes, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 kop vlakken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven