Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

mech keramische afdichting ?

 
Schrijver Cis
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 feb. 2013 10:56 
Beste cx liefhebbers?

heb deze week de achterkant van men blok gedemonteerd en dus ook de waterpomp, nu kwam ik tot de vastelling dat er zeer veel roest in het water zt en dat het pompwiel is aangetast . achter het pompwiel zit de keramische mechanische afdichting nu in het deel waar het ahterste van het pompwiel tegen zit en rond drit zitten groeven n getrokken kan dit kwaad ?
en hoe kan ik eventueel zien of deze dichting mechanische dichting nog in goede staat is om een rit naar spanje aan te kunnen ?
En als ik deze mech dichting wil vervangen is er hier mss iemand die weet waar ik deze kan vinden ?
mvg
Cis

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 feb. 2013 11:38 | Aangepast door: ouwe_jan 
Marco Beckers

http://www.hondacx500.nl/html/marcobecker.html
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Cis
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 feb. 2013 11:55 
sorry zitten geen groeven in i opliggend roest heb het er af gekregen

Schrijver toto

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 feb. 2013 12:29 
Da's toch weer ff mooi mazzel hebben.
Alleen nog de Savage en de Guzzi

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 14 feb. 2013 12:39 
Mechanical seal altijd vervangen als het blok open is. Tenzij je het leuk vind om je blok er weer onderuit te halen?
Zoek ook even in het forum, (trefwoord waterpomp) er is al heel veel over geschreven.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 14 feb. 2013 17:38 
Hey jan, leuk dat je het er neer zet. Ik waardeer dat zeer.

Kom je ook nog langs op de motorbeurs?


Dan als Cis nog meer wil weten, mail gerust even naar me.
Marcobecker@zonnet.nl

Ik heb die ringen op voorraad liggen, en als je met de schone achterdeksel in de hand langs komt monteer ik hem gelijk even. Neem ook je waaier mee, want die zandstraal ik ook gelijk.
Kosten van alleen de Seal,, ongeveer 28 euro. Montage kosten, niets, maar dan wel met de achter deksel vet vrij in de hand langs komen.

Let wel, als je hem nu nog terug plaatst, de oude, dan kun je werk binnen kort nog eens over doen.

Tevens pakkingen en o ringen op voorraad liggen.

Morgen zit ik in mijn boekenzaak, dus mailen, kan ik lees ze zeker morgen.

Dan stuur ik ook foto terug.

Evenetueel mag je ook foto's met vragen naar mij toe sturen.


Groetjes marco.\
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 mech keramische afdichting ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven