Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Knipperlichten

 
Schrijver benpater
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 april 2013 12:45 
Beste CX'ers,

Mijn zoon heeft op zijn CX 500 (blauw model 1980) een bagagerek met knipperlichten gemonteerd. Wij hebben het probleem dat de knipperlichten rechts het doen (onregelmatig), maar links doen zij het even en blijven vervolgens branden. Ik heb alle berichten op dit forum hierover nagelezen en veel tips (alle lampjes 21 watt) nagelopen. Het probleem zit volgens ons in de massa,maar wij hebben te weinig verstand van dit soort zaken om het zelf op te lossen.Als wij het linker knipperlicht los halen en het gewoon tegen het rekje aanhouden werkt het al een heel stuk beter. Maken wij hem vast dan gaat het fout.

Wie kan ons helpen aan DE oplossing?

Alvast bedankt, Ben Pater Bennekom (ook CX rijder)

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 22 april 2013 12:49 
Dat is inderdaad een massa probleem, de oplossing is een draad vanaf het frame trekken naar de bout van het knipperlicht.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 22 april 2013 13:15 
kijk en lees eens de volgende links door.
Ze staan ook wel ergens hier op de cx site, maar het is me even te veel werk om de linken er bij te zoeken, vandaar dat ik het op deze manier laat zien.

URL

en

URL

ik denk dat je er dan wel een beter beeld bij hebt.

Groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 22 april 2013 13:44 
Ben,


DE oplossing is massa nakijken. Kan zowel voor als achter zitten. Je zou even langs kunnen komen in Ede, op een middag of avond.

Ik stuur PB met adres etc.

Harmony,
Hans.
( heeft ook wel eesn last gehad met licht.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver benpater
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 22 april 2013 19:56 
Hartelijk dank voor de reacties. De afspraak met Hans is gemaakt. Met alle info van hierboven en de kennis van Hans heb ik er vertrouwen in dat het goed komt.

Groeten,
Ben

Schrijver benpater
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 23 april 2013 21:33 
Probleem is opgelost. Was een combinatie van (toch) een fout lampje, het knipperrelais wat niet helemaal ok was en een massa probleem.

Hans had de juiste spullen.
Hartelijk dank Hans, ook voor de koffie!!

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Knipperlichten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven