Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Van het één naar het ander ....

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 nov. 2003 23:35 
Beste sleutelaars, vandaag een custom gaan halen in Soest. Jaja,ook de Belgen trekken weleens over de grens voor onderdelen. Heb een blok staan met gebroken kettingspanner, en ééntje met waarschijnlijk een slechte stator. het blok vanuit Soest heeft kapotte lagerschalen maar is electrisch wel in orde. Ligt momenteel al open (achterdeksel). Kan ik de kettingspanner van deze (volgens mij is die ook nog in orde) zomaar op mijn reserveblok zetten en het achterdeksel op het andere. Het resultaat zou mooi zijn. Eén Custom die in orde is en nog een reserveblok bij. Dichtingen en ringen achterwege gelaten : waar moet ik op letten ?

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 nov. 2003 12:20 
Hoi Terry,

Ik mistte je al een tijdje op het prikbord, waarschijnlijk druk bezig met sleutelen!
Ik ben blij voor je dat je een blok hebt kunnen vinden, hopenlijk behoren je technische problemen binnenkort tot het verleden en kan je weer lekker rijden.

Succes!

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 nov. 2003 14:30 
Beste Frans,
blij het te horen dat je me mistte;maar veel ben ik nog niet van het prikbord weggeweest; en ik rijdt nog elke dag! Ben bezig aan een winterprojectje met een custom.
En ondertussen wat verzamelen van onderdelen. Kan altijd voor iemand nuttig zijn hier bij ons.
Groeten
Terry

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Van het één naar het ander ....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven