Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Dichtingssets

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 nov. 2003 23:45 
Aandacht voor de sleutelaars :
heb hier een complete dichtingset naast me liggen (met dank aan Alain) voor een compleet blok (voor - en achterdeksel,cylinderkoppen,dekseltje achteraan het motorblok,koppeling,...)
heb ze nu allemaal ingescand en ben ze aan het tekenen in Autocad.
http://www.sealinfo.com/isiweb/website.nsf
De link is de site waar ze vandaan komen met de specificaties : zoek onder S-207. Wie weet ergens een handelaar zitten die dichtingspapier heeft groter dan A3 formaat ? Op de 500 en meer CX leden zal er wel ergens iemand zijn die op het werk een snijplotter heeft die met DXF-files kan werken. Laat iets weten als je meer info hebt.
Groeten
Startie

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 nov. 2003 18:03 
Hoi Startie met Beussie ik heb bij Motozoom(www.motozoom.nl)pakkingspapier gekocht waarmee je zelf de pakking van het voor en achterdeksel plus het dekseltje van de ontsteking plus het deksel van de koppeling zelf kunt knippen en de diverse pakkingpapiersoorten kun je ook zelf bepalen door de dikte op te geven. mvg Beussie

Schrijver rupert
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 nov. 2003 21:17 
Terry,
Bij de firma Mano in mechelen verkopen ze dichtingspapier "van de rol". Tel 015/451710

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 nov. 2003 21:25 
Hee Terry, ga je een handeltje in pakkingen beginnen?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 nov. 2003 22:14 
Floris, dagelijks werk ik met Coreldraw en Autocad. Heb deze pakkingen nu ingescand en ben ze aan het overtekenen. Op het werk hebben we een Eurolaser machine die plexi tot op 0.2mm tolerantie netjes snijdt.
De tekeningen voor deze machine zijn o.a. mijn dagelijkse job en ik dacht dat het wel handig zou zijn om daar ook eens pakkingen op te proberen. Heb nu toch een nog ongebruikte set liggen zodus.

Schrijver petophetnet
Gast 
#6 | Geplaatst: 26 nov. 2003 22:43 
Wat een goed idee.
uiteindelijk zullen de onderdelen en pakkingsets bijna niet meer verkrijg baar zijn dus dan is dit een perfecte optie.

eigenlijk zouden we als CX club een iegen onderdelen bank moeten beginnen. maarja waar halen we de ruimte vandaan.

Bij de XS club en waarschijnlijk nog meer clubs hebben ze zo'n bank. die is dan elke 1e zaterdag van de maand open.

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 nov. 2003 22:54 
Pet... ben momenteel bezig met in BE zo een databankje aan te leggen. Als alle Belgische leden eens kijken wat ze zoal op overschot liggen hebben thuis en dat in een Excelbestandje of iets dergelijks steken; hebben wij hier in BE alvast een overzicht wat er hier voorradig is. En iedereen houdt de onderdelen thuis. Afstanden zijn bij ons niet zover als we eens iets nodig hebben en we weten dan direct of ze "in stock" zijn. Natuurlijk is die "databank" ook beschikbaar voor onze NL vrienden.

Schrijver terry

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 nov. 2003 22:56 
O ja. Nog even vermelden. Zal alvast wel het prijsverschil maken als je het vergelijkt met de "motorslopers" want die weten van prijzen !!!

Schrijver beussie
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 26 nov. 2003 23:30 
Pakkingspapier 50x50 cm (50 X 50 X 0,5 cm)
dit velletje kost bij motozoom 9,90euro ik weet niet of dit goedkoop is maar het werkt wel lekker als je plotseling een pakking nodig hebt en op zondag of een feestdag aan het sleutelen bent.
mvg Beussie

Schrijver terry

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 nov. 2003 10:47 
Pakkingspapier bij Mano (BE)
dikte van 0.25/0.5/0.75/1mm
Rolbreedte 0.5M.
Prijs per 0.5 M².
0.25 : 7.13
0.50 : 9.51
0.75 : 12.76
1 : 16.08
Tot uw dienst
Terry

Schrijver Roadkill
Gast 
#11 | Geplaatst: 27 nov. 2003 14:25 | Aangepast door: Roadkill 
Indien er de wil is om onderdelen te inventariseren, is het dan niet iets voor frans om een database op te zetten gekoppeld aan de user name van de site, waar de leden hun 'over stock' kunnen plaatsen?
Ik wil dit eventueel wel zelf opzetten, maar dan is het niet geintegreerd met de site....(dus moet iedereen weer alles invullen zoals naam, adres etc etc etc.)

Schrijver Roadkill
Gast 
#12 | Geplaatst: 27 nov. 2003 14:26 
PS

Je zou natuurlijk een onderwerp op het forum hier aan kunnen wijden, maar het voordeel van een lossen database is dat je op onderdeel zou kunnen zoeken of op categorie of weet ik het, de mogelijk heden zijn eindeloos :>

Schrijver Guernica
Gast 
#13 | Geplaatst: 27 nov. 2003 18:34 
Beste ..Kill ea,

Probleem met je voorstel is dat het bestand moet up-to-date gehouden worden, en dat lukt niet echt via de website.
Daniël (die het initiatief van Terry, vanuit zijn luie zetel toejuicht)

Schrijver petophetnet
Gast 
#14 | Geplaatst: 27 nov. 2003 19:00 
Ik heb net het excel bestandje gekregen en gelezen, het ziet er echt heel netjes uit.
ook duidelijk en overzichtelijk.

hulde.

gr Pet, ik wilde dit ff kwijt.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 27 nov. 2003 20:11 
Het vervelende bij de CX is dat vrijwel iedereen zo'n beetje dezelfde onderdelen zoekt; buddyseat, voorspatbord, CDI-unit, motorblok en (alle delen van het) uitlaatsysteem. Ook accessoires als kuip en kofferrek/-set zijn gewild.
De rest is eigenlijk aan de straatstenen niet te slijten want dat gaat nooit kapot. En dat weten de sloopbedrijven drommels goed en dan 'lijken' deze onderdelen duur.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Dichtingssets

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven