Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

onderdelenboek

 
Schrijver vlijm
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 dec. 2003 18:55 | Aangepast door: vlijm 
Ik weet dat de 500E-rijders in de minderheid zijn, maar toch:
ik heb de 297 pagina's van het onderdelenboek (van de cx500e dus) gescand en nu zodoende in electronische vorm op m'n computer staan. mocht ooit iemand behoefte hebben aan het boek, dan kan hij of zij van mij (wat een ge-ij) een CD-tje kr-ij-gen....

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 dec. 2003 19:57 
Hallo Vlijm, als de gegevens van de 500E hetzelfde zijn als die van de 650E, ben ik geinteresseerd in jou aanbod.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver vlijm
Gast 
#3 | Geplaatst: 30 dec. 2003 01:25 
Ik denk dat er veel overeenkomsten zijn, maar toch ook wel veel verschillen. Wees voorzichtig met onderdelennummers...
Als je me je adres mailt stuur ik je een CD-tje. (mail maar naar: jpvlijm@hotmail.com)

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 dec. 2003 09:00 
Hallo Vlijm ik rij een cx650E en ben als zodanig ook geinteresseerd in een CD met de gegevens.Ik zal net als Mast (marcel) wel een mailtje sturen met mijn gegevens gegroet en een prettige jaarwisseling voor allen die dit bericht lezen
Beussie

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 onderdelenboek

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven