Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

water in carter ?

 
Schrijver cb-kees
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 jan. 2004 17:09 
Wat is de oorzaak ? koppakking of kan het ook iets anders zijn ? ik heb de motor rijdend weggezet ik pijl nu de olie en ik denk dat ie vol water zit ? beetje vreemd dus. Iemand een idee voor ik de hele boel uitelkaar sloop.

CB Kees

Schrijver wannes
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 jan. 2004 17:52 
ik heb het ook voorgehad en bij mij was het de waterkering achter de vleugel van de waterpomp.Niet zo duur maar de motor moest er wel onderuit hopelijk ben je er iets mee wannes

Schrijver mcu
Gast 
#3 | Geplaatst: 6 jan. 2004 20:39 
Koppakkingen en keerring achter pompwiel wisselen.
Even wat werk maar dan is het probleem wel opgelost.
Alleen de spoelen wisselen is vervelender.

Succes Marc.

Schrijver mcu
Gast 
#4 | Geplaatst: 6 jan. 2004 20:43 
Jammer dat Almere zo ver weg is anders kon ik eens een demonstratie seal inpersen geven.

Misschien iets voor Boekel?

Gr M

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 6 jan. 2004 21:28 
Nou daar ben ik het helemaal niet mee eens. De afstand naar Almere is geheel van psychologische aard d.w.z. het is een kwestie van wel of niet willen komen.

Op 18 januari komt er een Duitse CX rijder naar de workshop techniek. Hij wil kennelijk graag 600 kilometer tuffen om het mee te maken.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 jan. 2004 22:29 | Aangepast door: Hans 
Floris,

toch steun ik Marc. Het lijkt steeds of de afstand Zuid-Limburg (daar wonen wij beiden) midden/west Nederland korter is dan andersom.
Sorry maar ik moet voor mijn werk vaak in Den Haag zijn en de Hagenezen presteren het om vergaderingen doodleuk om 09.30 uur te laten beginnen. Andersom; ze komen zelden naar Maastricht en protesteren heftig als de vergadering vroeg is gepland.
Hetzelfde ervaren de 'noordelingen'. En let wel reistijd maar zeker ook reiskosten (benzine)hakken er steeds dieper in!

Het lijkt inderdaad louter psychologisch; alleen bij wie ?

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver mcu
Gast 
#7 | Geplaatst: 7 jan. 2004 15:01 
Hans, fijn dat je me steunt,maar vreemd dat je toch een verborgen oorvijg krijgt.
Het Is Wel Ver!!
Iemand uit Utrecht vind het te ver om carterbeugels voor op z'n CB te komen passen in Limburg.
Het moet al voor niets zijn wil men naar Limburg reizen.

Ps Onze Duitse Vriend moet wel 2 erg linkse handen hebben om 600km te rijden voor de cursus.

Toch wens ik allen die aan de cursus deelnemen een leerzame en gezellige dag toe.

Gr M.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 water in carter ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven