Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Contactslot

 
Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 7 feb. 2014 17:30 
Had een half jaar geleden het contactslot van mijn CX500 (1979) kapot. De connectoren van het slot waren afgebroken. Heb zolang van victor een ander slot te leen gekregen. Heb inmiddels een nieuw slot bij MotorCorner bestelt en binnen gekregen. Stekker aangesloten, sleutel omgedraaid en de hoofdzekering stuk.
Nogmaals geprobeerd...weer de zekering stuk. Het oude slot er weer op en alles werkte weer. Heb toen maar eens de stekker andersom er op geprikt om te proberen....en tot mijn stomme verbazing werkte het nu wel.....Heb niet kunnen starten omdat de carbs er nog af liggen maar het licht brand, alle lampjes gaan aan en de startmotor draait rond. Als ik op het nieuwe slot kijk staan er wat functies bij. Zo zit er een stuurslot op aan de onderkant (Puch-Lock) vervolgens (Off-ACC-On en P)...Dat had mijn oude slot niet. Daar stond alleen maar op (Off-On en P). Toch is dit excact hetzelfde slot en ook voor de CX-500. Kent iemand dit probleem!!!. Kan het kwaad om de stekker er andersom op te steken..als alles dan goed werkt. Hopelijk kan iemand uitsluitsel geven van dit raar probleem.......alvast bedankt gr Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 7 feb. 2014 21:11 
Dit draadje kan alweer dicht.
Heb nog eens alles nagekeken.
Ze hebben gewoon een verkeerd contactslot opgestuurd. Deze is alleen voor GL1000-GL1100/1 en CBX. Ook het OEM nummer is verkeerd. Dat zit vanbinnen dus schijnbaar anders. Dat wordt dus retourneren en opnieuw bestellen. Toch bedankt voor iedereen die niet heeft gereageerd
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 feb. 2014 21:14 
Nou, graag gedaan joh
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 feb. 2014 22:32 
Ik dacht al, vast niet helemaal het juiste type. Heb ik ook eens gehad.... met een CB550K slot.

Harmony,
Hans.
( blij dat ik niet gereageerd he... nu toch wel dus )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Contactslot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven