Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

H-balanspot steunen afgebroken....

 
Schrijver Hans Brune

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 feb. 2014 22:52 
Blok lekt een beetje, dus goed droog gemaakt om te zien waar precies. Toen zag ik dat de balanspot, niet origineel, (H-model zoals in draadje van Hansv 'verroest' 24 sep 2007) twee steunen afgebroken zijn. Het zijn de twee die vlak naast elkaar naar voren lopen en achter aan het blok vastzitten. Kan dit kwaad? Er lopen twee steunen die naar achter aan het frame zitten en aan de valbeugel, en die zijn goed. Balanspot lijkt nog goed vast te zitten. Aan de ruimte die door de breuk is ontstaan te zien, moet er flink wat spanning op gestaan hebben....

Schrijver peter cxje

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 feb. 2014 11:06 
Kan volgens mij geen kwaad, ik heb zo een jaar gereden en nooit een probleem ondervonden.
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2014 11:16 
Ik heb een hele tijd rondgereden met die twee steuntjes afgebroken. Wist ik veel......
Ik zou me er niet zo druk over maken.

Ikzelf heb uiteindelijk die steuntjes er weer op laten lassen, en toen de uitlaat er netjes onder gehangen.

Nooit meer last van gehad.

HArmony,
Hans.
( bezig met een vlotterbakje neerzet systeem, een VNS.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 24 feb. 2014 15:35 
Ik heb ook lang zo gereden totdat het blok het begaf. Maar het één heeft niets met het ander te maken. Kan geen kwaad.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 feb. 2014 16:05 
kan geen kwaad, niet wakker van liggen.
groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 H-balanspot steunen afgebroken....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven