Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

gl start niet

 
Schrijver jverbruggen
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 jan. 2004 15:46 
hoi cx vrienden, na het succesvol overbouwen van een cx 650 blok in een glsilverwing krijg ik hem niet aan de praat. De startmotor slaat een keer goed rond en dan worden de dashboardlampjes zwakker en gaat de startmotor niet of bijna niet meer rond. Startern op een autoaccu helpt niet en de carburateurs zijn mee overgezet. Voordien liep het blok goed in het CX-frame. wie kan mij helpen?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 31 jan. 2004 22:17 
Lijkt op te veelweerstand binnenin de startmotor. Koolborstels versleten of intern behoorlijk vuil. Probeer de startmotor van het 'oude' blok eens.

Succes,
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver fomoco
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 feb. 2004 00:40 
MASSA??????

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 feb. 2004 19:21 
verbruggen als de storing verholpen is en de oorzaak gevonden laat ons dat even weten anders weet ik er nog wel wat storingen waar je naar kan zoeken
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver jverbruggen
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 feb. 2004 18:38 
ik heb niet de directe oorzaak gevonden maar toch de motor kunnen starten. Een gemaakte fout is het starten met behulp van een startkabel voor een personenauto die niet genoeg stroom doorgaf voor de motor te starten. Bovendien heb ik bijna alle stekkers losgehaald en met kontaktspray ingespoten. In tegenstelling tot een week geleden startte hij nu wel op de motoraccu.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 feb. 2004 20:04 
hoop voor jou dat de storing verholpen is
Veel plezier met de motor al is het weer er op heden er niet naar
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 gl start niet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven