Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

slijtage carburateur

 
Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 okt. 2014 11:29 
Hallowederom een vraag heb mn carbs uit elkaargehaald en de linker vertoont op het smalle gedeelte van de zuiger slijtage plekken , kan dit kwaad , hij liep wel namrlijkmaar weet niet wat nu verstandig is , en est de oorzaak is , had het al gevonden op forum , maar was geen antwoordt op gegeven , groeten wilmar

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 okt. 2014 12:19 
Ik denk dat het niet echt kwaad kan. Wel moet je ervoor zorgen dat je aanwezige vuiligheid verwijdert.

Ook zou ik de versleten plekken glad maken. Dat kun je doen door de zuiger ondersteboven te fixeren op je werkbank, en een lange dunne strook schuurpapier (30x2 cm) van korrel 1000 in beide handen te pakken, en vervolgens de slijtageplekken glad te maken met lange vloeiende heen-en-weer bewegingen. Spuit tijdens het schuren flink wat WD40 erbij voor de vuilafvoer, en dan wordt je zuiger weer als een spiegel.
Let wel de slijtageplekken hoeven natuurlijk niet helemaal weggeschuurd te worden. Het is meer bedoeld om bramen en scherpe randen te verwijderen.
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 okt. 2014 14:15 
Oke iig bedankt had inderdaadal korrel 1500 er over gehad en idd wd40 , ben ik iig gerust dat dst geen probleem opleverd , dankdank

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 slijtage carburateur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven