Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Blok er uit

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 26 nov. 2014 18:27 
Hoi Sieds!

Kijk dat wqrdt helemaal interessant! Ik heb de folder nog niet bekeken

Overigens zijn dit allemaal argumenten om dat ding wat ik heb (zie begin topic) te gebruiken. Kan ook op de mm nauwkeurig en daar zit al een hydraulisch ding in...

Acculader(s) had ik pas al gekocht bij de Lidl; 2 stuks gelijk maar voor 22 euro per stuk maar misschien zijn het andere. Die van mij zijn "slim" met druppelader en 6/12 volt.

Overigens heb ik bij de Action ook voordelige druppelladers zien liggen...
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Wtuinman
Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 26 nov. 2014 22:46 
Ik heb mijn blok al een paar keer er uit gehaald door een autoband of oude velg mrt een plaatje multiplex er onder te doen , hem dan door middel van je voorpoten klemmen los tedraaien er op te laten zakke , dan bouten los frame optillen en voorpoten weer vastdraaien , wel met eenhand frame ondersteunen , klinkt lastiger dan het lijkt maar is prima te doen monteren andersom , blokje til je zo heen en weer, groeten wilmar

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 26 nov. 2014 23:10 
Ook slim Wilmar, een soort 'knielconstructie' dus...
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Blok er uit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven