Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Olie lekt langs schakelas

 
Schrijver Johnny
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 jan. 2015 15:52 
Gegroet mede CX ers.
Ik heb een olielek aan de schakelas.Van een Honda CX 650 E.
Het lekt niet veel maar als ik een rit gedaan heb en ik zet de motor in de garage staat er de dag nadien s'morgens een paar druppels olie onder.
Is dit moeilijk om te herstellen?
Veel werk?
Mag ik iets niet losdoen?
Moet ik zeker iets losdoen?
Moet ik iets aankopen,dichting of iets anders?
Heb ik speciaal gereedschap nodig?
Enz,Enz.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 jan. 2015 16:29 
het enige wat je los moet halen is het schakelpedaal en dan kan je de keerring er met een klein schroevedraaiertje uit frunniken wel voorzichtig er uit halen en niet het pasvlak waar de nieuwe keerring in moet bekrassen en de nieuwe keerring (de maat weet ik even niet maar is nog wel te verkrijgen bij evt. CSMnl.com) er met een dop of een stukje pijp van de dezelfde diameter er voorzichtig in tikken
dat is alles dus je vragen zijn bij deze beantwoord (volgorde: CSMnl.com opzoeken op internet jouw type CX invoeren en de juiste keerring bestellen en als je die binnen hebt de werkzaamheden verrichten zoals beschreven)
groeten Beussie

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 jan. 2015 20:27 
alle keerringen schakel as zijn van alle type's gelijk.
Heb ze op voorraad liggen origineel.
Voor meer info, mail naar marcobecker@zonnet.nl
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Olie lekt langs schakelas

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 1 [ Joep ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven