Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

benzine verbruik

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Jethro
Gast 
#16 | Geplaatst: 28 juni 2004 22:33 
Ik heb laatst op een rit van 225km snelweg heen, wat kleine ritjes in Limburg en de retugreis van 225km een verbruik gehaald van ongeveer 1:20, waarbij ik absoluut niet als een oud dametje gereden heb...

Schrijver Anoniem
Gast 
#17 | Geplaatst: 29 juni 2004 18:43 
dat zijn meters die ook aan geven dat je ver bruik te hoog is als je groen rijd rijd hij zuinig geel kan nog rood is fouteboel met twee vacuum slangen kun hem zo stellen dat ze bijden de zelvde waarde aan geven hoe lager in het groen hoe beter maar wel afstellen op de hoogste waarde van de twee dus als de een wat hogere waarde aan geeft dan de andere ook die zelfde waarde geven ook al kan die ander lagerik hoop dat je het nu snapt tussen haakjes mag ook uit een andere auto komen bv opel ofzo groetjes harry cx 500

Schrijver Anoniem
Gast 
#18 | Geplaatst: 29 juni 2004 19:06 
inderdaat zijn dat vacuummetrs zitten ook in andere autos maakt niet uit als het maar 2 de zelfde zijnnet zo lang draaien tot ze ge lijk staan en je zult het rezultaat zeker waarderen groetjes harry cx 500

Schrijver Anoniem
Gast 
#19 | Geplaatst: 30 juni 2004 11:17 
hoi
gewone vacuum meters heb ik op het werk als die ook voldoen
nu nog zoeken hoe ik die moet koppelen aan de carbs die ik eerst in de ultrasoon reiniger mik
het valt allemaal niet mee als je er geen verstand van hebt

groeten woutje

Schrijver Anoniem
Gast 
#20 | Geplaatst: 5 juli 2004 10:04 
boekje kopen

Schrijver Anoniem
Gast 
#21 | Geplaatst: 5 juli 2004 19:58 
da boekje heb ik toevallig eentje
en dan zal ik het daar eens in opzoeken want daar had ik nog niet aan gedacht

groetjes woutje

Schrijver Peter1
Gast 
#22 | Geplaatst: 10 april 2010 13:36 
hallo oud topic

Sinds ik openluchtfilters heb is mijn verbruik 1:10!!!
Carbs zijn/waren toentertijd schoon/gereinigd en afgesteld, dus ik neem aan dat een revisiesetje nodig is?

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 benzine verbruik

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven