Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

CX650E

 
Schrijver albatrosglide
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 feb. 2004 22:34 
Goede avond,

aan wie kan ik "technische vragen"stellen?

M. vf. gr.,

Cor Mars,
cor.mars@home.nl,
046-442 8048

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 feb. 2004 22:39 
Hoi Cor met Beussie ik rij zelf ook een CX650E maar ik weet er niet alles van maar heb ook een techn. vraagbaak tot m`n beschikking en samen kunnen we een heleboel vragen uitpluizen.
gc.beuzekom@chello.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2004 13:09 
Cor,

Zet je vraag gewoon op het prikbord. Onder de 600 liefhebbers zijn altijd mensen die je vragen kunnen beantwoorden.

Op heel veel vragen kun je zelf antwoord vinden door de zoekfunctie op het prikbord te gebruiken.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver cx 5001981
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 maart 2004 20:31 
Ik heb in mijn leven al heel wat motors in mijn bezit ge had .Engelse franse FN nsu en victoria berg meister dat was in die tijd ook een v twin daar is de liefde voor de cx vandaan ge komen nu heb ik de laatste jaren een kawazakie ge reden ik heb daar jaren heel plezierig mee ge reden
Toen ik vorig jaar een cx tegen kwam werd ik meteen hotel de botel van deze machine, en heb die dan ook zonder na denken ge kocht. IN die tijd had ik nog geen inter net dus ben ik op mijn gevoel te werk ge aan
Nu ik inter net heb ben ik natuurlijk hier terecht gekomen .ik heb dan ook heel niewsgierig alles af ge snuffelt,
wat als gevolg heeft dat ik nu een beetje angstig ben voor wat er allemaal mis kan gaan met mijn cx ik wil er dit jaar nog lekker mee op vacantie gaan maar krijg een beetje de kriebels van water verkeerd kan gaan.ketting spanner ontstekingstoringen enz voortd nu heb ik hem laten na kijken bij de honda man ,deze heeft hem voor de nodige eutos na ge keken en goed be vonden
maar als ik nu de motor hoor lopn dan hoor ik nog iets is meschin verbeelding maar hij is veel remoeriger als mijn kawa nu is mijn vraag moet ik mij nu zorgen maken of zal het wel mee vallen ik mhoop dit laatsteen dat het toch een fijne vacantie word maar het word toch rijden met een oor op de tank om te luisteren wat denken jullie verstand op nul en mijn blik op on eindig?
met groetjes harry tilburg nb

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 16 maart 2004 20:54 
CX5001981 ik zou zeggen ga af op wat jouw hondaman zegt je hebt die man je vertrouwen gegeven om jouw motor na te kijken en bij te stellen (kleppen) als je hem niet vertrouwde zou je naar een ander gegaan zijn. De CX is van nature een blok waar veel geluiden uitkomen en dit blok kan bij normaal gebruik en onderhoud heel lang meegaan In principe heeft dit blokje Olie/Water/Benzine en een bestuurder nodig die niet het onderste uit de kan wil en rekening houd met de leeftijd van de motorfiets
dus niet op hoge toeren jagen en een aangepaste rijstijl want het is geen racefiets.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 16 maart 2004 20:55 
sorry ik zie dat er anoniem bij m`n bericht staat maar daar mag rustig m`n naam bij. Groeten van Beussie

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 CX650E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven