Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

battery / handvatverwarming

 
Schrijver dirkcx650Ewoute rs
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 feb. 2004 22:48 
Hoi, ik wil vroeg of laat handvatverwarming op mijn CX650E. Hou ik daar nu al rekening mee? Welk type / merk batterij kunnen jullie me aanraden? Bedankt voor je tips!
Dirk

Schrijver Roadkill
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 feb. 2004 00:00 
zie ook dit topic klikkerdeklik

Schrijver p304c
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 feb. 2004 09:08 
wat dacht je van electrisch verwarmde binnenhandschoenen?? mijn ervaring is toch nog steeds dat de buitenkant van je handen de neiging heeft om koud te worden, niet de binnenkant die verwarmd wordt door handvatverwarming. handschoenen zijn dus veel effectiever

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 feb. 2004 11:07 
Hoi Dirk, de accu heeft niets te maken met het wel of niet gebruiken van handvat verwarming. De energie die de verwarming gebruikt komt direct uit het dynamo.
Wat P304c zegt is wel waar maar dan moet je wel met allerlei snoertjes willen werken.
Idsart

Schrijver mudje
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 feb. 2004 11:45 
Hoi dirk,

kijk eens op http://www.motorfreaks.nl/index.php/review/843
een simpele handvat verwarming voor alle motoren

Reimer

Schrijver p304c
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 feb. 2004 14:38 
op mijn serieuze motor, bmw r100gs zit een contactplug. iets dergelijks kan je ook maken op je cx. de bedrading kan je vast maken in je jas en door je mouwen richting handschoenen laten lopen. je handschoenen kan je in je mouwen pluggen en na het opstappen op de motor plug je jezelf in op de motor (na het starten zodra de dynamo loopt)

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 battery / handvatverwarming

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven