Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

merk/type batterij

 
Schrijver dirkcx650Ewoute rs
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 feb. 2004 14:09 
Dankjewel voor de info over handvatverwarming, jongens;

Nieuwe vraag: wat is de beste batterij voor mijn cx650E? Merk en type?

(Bestaat er zoiets als een slecht merk of is ALLES tegenwoordig evengoed en ik het gewoon een zaak van prijzen vergelijken?)

Groetjes uit Antwerpen; 1 millimeter sneeuw!
dirk

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 feb. 2004 20:26 
14 ah moet de accu wezen
Merk doet er niet toe tegen woordig zijn alle accu merken goed geeneen uitgezonderd,wel is voornaam dat de bedraading in orde is als ook de dynamo en de spannings regelaar goed is dit moet je wel laten of zelf kontrolleren.
groeten uit wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 feb. 2004 21:59 | Aangepast door: Ray 
mee eens, als j maar niet die ene "one in a million" koopt die spontaan in de fik vliegt zoals mij dus is gebeurd :-)) Helaas kan je dat aan de buitenkant niet zien en gebeurt het bijna nooit.......klik hier maar eens...
http://www.hondacx.500.nl/html/ray/pages/moter11.htm

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 feb. 2004 17:08 
nou ray ik kijk er niet van op 30 jaar met accu`s gewerkt en nog ergere dingen gezien vooral met traksie batterijen die spontaan ontploften ,je kan het niet voor zijn bij duuren gebeurt dit ook,hoop voor jou geen tweede keer
ouwe_jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver fomoco
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 maart 2004 15:48 
het lijkt mij meer dat uw startrelay in de fik is gegaan want op de foto kan ik die niet meer zien en die heeft dan op zijn beurt de batterij meegenomen. En een batterij die begint te koken kan je best uit de buurt blijven.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 merk/type batterij

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven