Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Voordelig onderhoudstankje voor zelfbouw

 
Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 okt. 2015 15:58 | Aangepast door: Bertbig 
Dames en heren,

Trots als een aap op mijn zelfgebouwde onderhoudstankje. Je weet wel zo tankje waarmee je motor toch brandstof heeft als de 'echte' tank er af is. Handig voor afstelklusjes en zo. Het is gemaakt van een aluminium bidon en wat los spul. Grappig is dat de rubber lus die standaard aan de bidon zit makkelijk over het handvat op het stuur gehangen kan worden. Totale kosten minder dan een tientje. Was ook echt in een kwartier gemaakt...

Misschien een leuk idee voor de sleutelaars onder ons. (en dat zijn er nogal wat volgens mij).

En nu ga ik proberen een link naar de foto's er aan te hangen, en dat viel vorige keer niet mee...
www.flickr.com/photos/bertbrand


Groeten,

Bert
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver Bertbig

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 okt. 2015 23:49 
Gelukt! Nu met de link naar de foto's er in...
CX500c '83 Candy Universal blue en een CX500 '81 in Candy Sapphire Blue (en een Yamaha XT500)

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 okt. 2015 08:59 
Slim bedacht!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Victor Merison
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 28 okt. 2015 09:36 
Handig !, idee neem ik zeker over!

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Voordelig onderhoudstankje voor zelfbouw

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven