Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

geluidsinstalatie

 
Schrijver Jefke
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2004 11:16 
Hoi allemaal,
Ik ben in het bezit van een cx 500/81 en een silverwing us/82,bij deze laatste is een combi van radoi/intercom/cb en appart een cassette gemonteerd.
Mijn vraag:is het normaal dat voor de radio 1 antenne is voorzien,is er voor de cb een extra antenne nodig,of doet deze antenne dienst voor radio en cb.
ik kan het nog niet testen,ik heb nog geen helmen met micro en luidsrekers,voor de rest werk alles prima,alleen dat ik de twee motoren van een nieuw laagje verf wil voorzien,dan heb ik nog een vraagje over de striping,moet die gespoten worden of zijn er stripingkleefband voor te kopen ??

Alvast bedankt Eric

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2004 18:45 
Eric aan de cb heb je hier niks aan ,in europa gebruiken wij enkelt nog maar fm modulatie en geen am modulatie en deze is verboden,als er een zwarte antennen er op zit en je kan deze buigen dan is dat een am antennen deze is dan ook geschikt voor fm radio langegolf en kortegolf
groeten van ouwe-jan eens een eter piraat geweest
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Jefke
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 maart 2004 21:26 
[i][/i]Bedankt Ouwe Jan voor de reactie,kan er dan iets aangedaan worden zodanig dat ik de cb wel zo kunnen gebruiken,vb om laten bouwen of een europese kopen en weet jij iets van de striping ??

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 maart 2004 08:02 
ombouwen gaat niet,maar ga naar een zaak toe die 27 mc aperatuur verkopen deze kan je uitleg geven over deze radio combunatie er zijn er wel maar wel prijzig,wil je je geld kwijt moet je het doen anders spandeer het maar aan je motor.
Over striping je kan het erop spuiten wat wel beter is dan plakken hier dan een telefoon nummer van Menkel motoren in Bergen op Zoom 0164-247164 deze kan je verder helpen met jou striping probleem
Groeten ouwe-jan uit Wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 geluidsinstalatie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven