Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Honda embleem

 
Schrijver Satria
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 dec. 2015 15:56 
Hallo mensen

Ik heb nog 2 tank emblemen, en emblemen voor op de wielen. Dus als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel.
Satria

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 dec. 2015 16:47 
Emblemen voor op de wielen... Leg eens uit? Evt fotoos?

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Satria
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 dec. 2015 17:04 
Beste Eric

Op de komstar wielen zitten onderaan de spaak zwarte emblemen met Honda erop over de klinknagels. En aangezien ik nu de wielen heb omgebouwd naar spaakwielen heb ik deze niet meer nodig.
Satria

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 dec. 2015 21:55 
Is het mogelijk dat je daar een foto van maakt? Ik ben wel benieuwd hoe dat er uitziet!!

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 28 dec. 2015 00:42 
Zoiets? zie rode cirkel.
honda logo comstar
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 28 dec. 2015 07:05 
Ja ja dacht je dat je alles wist komt dit er ineens aan. En dan twintig keer .GrWim .

Schrijver Satria
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 28 dec. 2015 10:06 
Jep dat zijn ze (zie foto) Dus als iemand er een paar mist, ik heb ze nog liggen.En dat 20x.
Satria

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 28 dec. 2015 10:22 
Aha, ik ben een C en een GL gewend. Vandaar dat dit mij onbekend voor kwam. Bedankt voor de info!!

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#9 | Geplaatst: 28 dec. 2015 22:56 
Erik1:
ik ben een C en een GL gewend. Vandaar dat dit mij onbekend voor kwam.

volgens mij zitten ze op de custom ook erik, ja niet meer op de jouwe. die heeft mooie spaakwielen hihi

groetjes werner (ik heb ze alleen op mijn achterwiel dan...)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Honda embleem

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven