Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Verholpen!!!!!!!!

 
Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 3 feb. 2016 13:43 
het probleem is verholpen, de motor gaat nu lekker door in toeren.... en ik kan het gas gewoon volledig open draaien!!!!!

Ik kwam erachter dat mijn vacuüm cilinder in de carb droog op de bank zonder veer met een tik tot op de bodem viel. En bij controle van een aantal andere carb's die ik op de kop heb weten te tikken zakte de vacuüm cilinder meer gedempt naar beneden.

Na het uitwisselen van deze delen was het probleem direct verholpen......


Nu dat probleem uit de wereld is gaan we verder, ik heb inmiddels allerlei spullen binnen en ben nu rustig aan het opbouwen, als alles op zijn plek zit gaan het zitje, de tank en het spatbord naar de spuiter en kunnen we waarschijnlijk een week of 3 later het eindresultaat bewonderen!!!!!

Ik probeer nog wel ff wat foto's te delen maar kan dat vooralsnog alleen als ik de foto eerst ergens op het web plaats..... en daar hek nie zo een plekje voor....


voor een ieder die ik heb mogen lastig vallen met dit probleem, bedankt voor jullie hulp!!!!!



Greetz,


Quint (Barneveld eo)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 3 feb. 2016 15:11 | Aangepast door: MAST 
Dat zijn de betere berichten!
Goed dat je het probleem hebt weten te traceren en oplossen.
(het gaat over dit topic)
En fijn dat je dat laat weten hier, dan kunnen we er allemaal iets van leren.
Wat betreft de foto's: er zijn vele gratis plekken te vinden waar je foto's kan stallen.
bv mijnalbum.nl (dat nu myalbum.com is geworden). picasa, flickr ed.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 3 feb. 2016 17:08 
bedankt dat je de trace naar het andere topic hebt gemaakt, ik heb me nog niet zo in deze site verdiept dat ik dat ff snel kon maken...


ik ga er ff werk van maken de plaatjes online te zetten zodat ik ze hier kan delen.



Greetz,


Quint

Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 feb. 2016 17:45 | Aangepast door: HD Quint 

Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 4 feb. 2016 17:47 | Aangepast door: HD Quint 
hierbij een linkje naar de motor zoals we hem hebben opgehaald.......



Slecht, zeg maar gerust nauwelijks lopend, slecht remmend, niet startend, geen werkende verlichting......


De meeste zaken zijn nu opgelost, en nu gaan we aan het uiterlijk werken!!!!! en sorry hij gaat niet terug naar originele staat.....


Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 4 feb. 2016 18:09 
No 13 Café racer


Als alles er op zou zitten staat ie er nu zo bij.....


Ik probeer op dit moment alle bedrading die normaal gesproken in een grote kuip of achter een teller unit zit in een koplamp te proppen..... das nog een heel gevecht.....

uiteindelijk gaat het natuurlijk passen, hoe dan ook!!!!!!


Greetz,


Q

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 4 feb. 2016 23:12 
Dat omdraaien van de tank blijft briljant
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 5 feb. 2016 13:43 
De foto's waar je naar linkt, is dat hoe de motor er nu uitziet, of hoe je hem graag zou willen hebben?
De motor op de foto lijkt op een CX die twee broers uit Spakenburg een paar jaar terug verbouwd hebben. Met de omgekeerde custom tank en het achterwiel als voorwiel in een dikke USD voorvork.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 5 feb. 2016 17:22 | Aangepast door: HD Quint 
k heb m zo gekocht, in Heerikhuizen.....

het enige wat ik op internet tegen kwam was een zwarte ook met nummer 13 erop met een soortgelijke opbouw.... ik ben er van overtuigd dat de ene voor de andere het voorbeeld is geweest, geen idee welke het eerst is geweest. ik neem maar ff aan dat het die zwarte is geweest!!!

Er zit wat schade (schuif) aan en hij liep dus niet.....


nu weer wel en nu alleen het spuitwerk ff in orde maken en dan kan ze rijden!!!!

Schrijver HD Quint
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 8 feb. 2016 12:29 | Aangepast door: HD Quint 

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Verholpen!!!!!!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven