Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Slecht starten

 
Schrijver frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 maart 2004 22:01 
[Via de mail binnengekomen]

Beste lezers

Ik heb een startprobleem met mijn Honda CX500 waar onze fietsenmaker geen raad mee weet. Kennen jullie iemand die het probleem herkend of nog beter de oplossing weet.

Starten is nooit eenvoudig maar met een extra accu lukt het meestal wel. Het probleem wordt echter groter als ik een stuk gereden heb. Na 20 minuten zou je toch verwachten dat de motor warm is en lekker wil starten. Het probleem is dan echter nog groter dan met een koude motor. Wel choke, geen choke, wel gas, geen gas, het maakt allemaal weinig uit. De bougies zijn nieuw en de carbarateurs schoon gemaakt. Wat hebben jullie nog meer voor ideeen. Als de motor eenmaal loopt, vindt iedereen dat het heel lekker klinkt, maar voordat hij loopt klinkt het alsof hij er geen zin in heeft.

groeten Gea Visser. gimagedi@freeler.nl

=============================================== =================
Deze e-mail is door E-mail VirusScanner van Planet Internet gecontroleerd op virussen. Op http://www.planet.nl/evs staat een verwijzing naar de actuele lijst waar op wordt gecontroleerd.


red.

Schrijver fomoco
Gast 
#2 | Geplaatst: 7 maart 2004 18:35 
kijk uw compressie eens na. Als de mijnen een tijdej stil staat start ie ook niet goed. Op shoke wil ie wel maar blijft dan ook niet draaien. Het lijkt wel of de gasschuiven blijven hangen. Met startpilot start ie direkt maar vanaf je aan het gas durft komen valt ie stil. Kijk dus uw gasschuiven ook eens na, die zijn namelijk vacuum gestuurd. Groetjes

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 maart 2004 22:01 
Hierover in dit forum in het verleden al zo veel (bijna alles, want bij een CX is de oorzaak van slecht starten niet in 1 oplossing/oorzaak -van heel goedkoop tot ontzettend duur- te vangen) over geschreven dat je met de zoekfunctie (dus Zoeken in de balk aanklikken en bijv. 'starten' laten zoeken) heel veel info krijgt.

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 7 maart 2004 22:29 
waar woont Gea Visser
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Gea Visser
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 maart 2004 08:55 
Hoi ouwe_jan (en anderen) Ik weet niet of het slim is om mijn adres op het prikbord te zetten, maar ik woon in IJsselmuiden. Volgens mij kun je mijn gegevens op de ledenlijst vinden, als je tenmnste ook lid bent. Ik heb nog niet zoveel ervaring met deze site en ben ook nog niet zo lang lid.
Groetjes, Gea Visser

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 maart 2004 09:47 
Misschien moeten we maar 'ns een FAQ over het Prikbord maken. Het blijkt steeds opnieuw dat mensen de zoekfunctie niet kennen of weten te vinden.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver kaperj
Gast 
#7 | Geplaatst: 1 april 2004 20:24 
[email=][/email]

Ik had een starprobleem dat door de wegenwacht is opgelost met een extra aardleiding van het blok naar de minpool van de accu. De electronica werkt beter en de vonk is sterker.

groet,

jaap

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Slecht starten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven