Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

revisiesetje carburateurs

 
Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 12 sept. 2016 22:15 
Ik ben dezer dagen met een kleine revisie bezig van mijn CX500c (showroom 128). De dynamo werkte niet meer, dus ik heb bij Marco B een stator + pakkingen etc. gekocht. De rotor ook laten "opsterken", dus dat zal wel in orde komen. Mechanisch is er verder niet veel mis. De motor heeft in 36 jaar ca. 60.000 km gelopen, dus hij heeft meer geleden van stilstand dan van inspanning.
De carburateurs moeten juist daarom ook een keer gereinigd worden. Dikwijls "opgedroogd" en daardoor vervuild. Ik heb die dus gedemonteerd en deels uit elkaar gehaald. Bestaat daar een soort revisieset voor: O-ringetjes, pakkingen, die rubberen membranen, etc? Na 36 jaar ziet dat er getekend uit. Wel een stuk ingewikkelder dan de mij vertrouwde Amal carbs!

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 13 sept. 2016 06:34 
ja die bestaan heb er al verschillende gebruikt (voor diverse carbs natuurlijk) , ff google en je vind ze zo waar je ze kunt bestellen, denk dat marco ze ook wel heeft.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 13 sept. 2016 12:21 
Beste Pschee,,
Momenteel heb ik meerdere mogelijkheden om aan te bieden.
Ook in verschillende prijs klasse.
Helaas heb ik nog niet alles op marktplaats staan. Dat komt nog wel.
Ja kan me mailen, en dan zal ik de mogelijkheden door mailen.
Marcobecker@zonnet.nl

Groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 revisiesetje carburateurs

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven