Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Slippende koppeling

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver fomoco38
Gast 
#16 | Geplaatst: 8 mei 2004 16:41 
Update. Na installatie van de nieuwe platen constateerde ik dat deze doorslipt als de pest dus kabel afgeregeld en het werd beter. Nu effe toerje gaan doen en onderweg nog een paar keer afgeregeld. Slipte nog een klein beetje bij vol gas dus dat komt welk goed dacht ik. Volgende morgen gaan werken en met koude motor slipte de koppeling weer door maar er was mee te rijden. Eens hij warm stond was het al stukken beter. Terug thuis gekomen heb ik de straffe veren erin gestoken maar daar heb je krachtpatsers handen voor nodig om die in te knijpen dus veren er terug uit. Toen bedacht ik laat ik de beste oude platen gebruiken en de versleten vervangen door nieuwe en wonder o wonder, geen slippende koppeling meer van de eerste keer. Motor met voorwiel tegen de muur gezet en dan plankgas gegeven tot achterband begon te roken. Niks geen slippende koppeling meer. Joepieeeeeee.
Nogmaals, de volgende keer koop ik origineele koppelingsplaten hoor en straffere veren hoeft niet tenzij je een stevige handdruk wilt oefenen. Groetjes

Schrijver Floris
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 8 mei 2004 18:33 
Merci voor de uitgebreide toelichting.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Slippende koppeling

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven