Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

onderdelen testen,,, hoop op vervangende betaalbare onderdelen.

 
Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 april 2019 20:48 
Beste club leden, heden ochtend weer leden gesproken op de onderdelen dag.
Was zeker een geslaagde dag. Hier en daar weer contacten opgedaan, en of opgepakt.

Er is ook zeker weer over de cx500 techniek gesproken. Ja, ik had zeer zeker ook wat te melden.
Zie hier op de filmpjes.

Let op, het is nog erg nieuw, ik weet nog niet hoe dit uit pakt, maar voor de cdi units heb ik waarschijnlijk wat gevonden.
Ik heb even hier in de straten rond gereden, en ik had er een goed gevoel bij. Helaas nog niet voor verkoop geschikt, moet eerst meer test rijden.
Maar er is hoop, en ik heb hiermee een enorme stap kunnen zetten. Dus het cdi verhaal, ichnitech en zo.... kan wel eens heel anders gaan lopen nu.......

Dan de dynamo.... ja, het is niet het juiste model, er is maar 1 spoel om de cdi unit van spanning te leveren. echter iets zegt in mij dat het moet kunnen. Dus dit model gaan we testen, kijken wat het doet, als dit lukt, dan ook hier weer een enorme stap kunnen zetten. ik hoop dat het werkt.

Kijk maar mee, dan weet je waar ik mee bezig ben.

groetjes marco
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 april 2019 22:14 
Goed bezig
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 onderdelen testen,,, hoop op vervangende betaalbare onderdelen.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven