Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Cx500 turbo wisselstukken

 
Schrijver Lieven Van Eetvelde
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 18 nov. 2019 20:36 
Beste
Ik ben op zoek naar een CX500 turbo maar vraag me af of het het moeilijk is om aan wisselstukken voor de motor en injectie te geraken?
Iemand die er 1tje te koop heeft?
Grtz. Lieven
Lieven

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 20 nov. 2019 10:09 | Aangepast door: MAST 
Hallo Lieven, welkom op dit forum.
De CX500 Turbo is vrij zeldzaam. En zeldzaam is vaak kostbaar.
Daarnaast zijn er veel onderdelen zeer specifiek alleen voor de CX turbo gemaakt en lastig tot niet verkrijgbaar.
Als je meer wil weten over de CX500 Turbo, kijk op de site van de Honda First Turbo club (Klik)
Op een Belgische website heb ik DEZE Turbo gezien. Hij schijnt een mankement aan de injectie te hebben. Ondanks dat is de vraagprijs €5000,- Op die site staan er nog een paar, de vraagprijs nog hoger.
Succes.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver beussie
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 nov. 2019 17:37 
Lieven wat mankeert er aan de injectie? want als hij een heel tijdje stilgestaan heeft dan weet ik uit ervaring dat de injectors wel eens willen gaan kleven en dan kan je gaan proberen om met een kunststof hamertje heel voorzichtig op de ronde kanten van de injector te tikken en dan kan hij loskomen.
en wat bedoel je met wisselstukken (welke onderdelen) want van de kuip en andere kunststofdelen is er nog wel wat te krijgen (wel beschadigd maar dat kun je zelf wel repareren met polyester)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 nov. 2019 18:47 
wissel stukken,,,,,, gewoon vervang onderdelen, reparatie onderdelen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Cx500 turbo wisselstukken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven