Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

vulkaniserende plakband

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver johan
Gast 
#16 | Geplaatst: 19 april 2004 13:52 
Gevonden, bij de Brezan.
Nu nog de juiste O-ringen, en dan kan ik aan de slag. Brezan had helaas de O-ringen niet, dus daarvoor zal ik inderdaad naar een motorzaak moeten (morgen).

Schrijver johan
Gast 
#17 | Geplaatst: 19 april 2004 14:10 
Nog een stomme vraag: moet ik de bouten waarmee het aluminium deel van de inlaatrubbers aan de cilinder vastzit vastschroeven met een momentsleutel? Hoe doen jullie dat? Voor de goede orde, ik heb nog niet geïnvesteerd in een momentsleutel, hoewel ik dat wel van plan ben natuurlijk (kleine en grote).

Schrijver Floris
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 19 april 2004 14:36 | Aangepast door: Floris 
Dat is geen stomme vraag want als je die 6mm boutjes doldraait, dan heb je een probleem. Voor deze klus is het verstandig om te investeren in een kleine momentsleutel. Koop een goed merk (ja inderdaad, dat is duur) en je zult er nog jaren plezier aan beleven.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver johan
Gast 
#19 | Geplaatst: 19 april 2004 15:50 
Nou, dan gooi ik er ook nog maar een Teng Tools momentsleutel tegenaan ...

Schrijver Floris
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 19 april 2004 16:23 
Da's een goed merk. Ik heb de catalogus hier liggen en de lichtste momentsleutel is 20-100 Nm.

Maarrr ... het aanhaalmoment van die 6mm boutjes zit ~geloof ik~ onder de 20 Nm. Als dat klopt dat is zelf deze momentsleutel nog te zwaar. Ik ga nazoeken wat het aanhaalmoment is. Of weet iemand anders het misschien?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Joost
Gast 
#21 | Geplaatst: 20 april 2004 10:14 | Aangepast door: Joost 
Hier staat wel een lichtere van Teng Tools?

PS Gelukt.

Schrijver johan
Gast 
#22 | Geplaatst: 21 april 2004 10:00 
Ik heb voorlopig de tape gewikkeld zonder de steunen los te halen. Benzinetank eraf en ging perfect. Zodra ik de O-ringen heb zal ik die ook even vervangen, want die zullen ook wel hard geworden zijn.

Schrijver MAST

Moderator 
#23 | Geplaatst: 21 april 2004 12:25 | Aangepast door: MAST 
Joost, de URL moet je plakken na [url= , en dan kan je tussen de haakjes eventueel andere tekst kwijt.Klik anders op: * wat is dat? naast de knoppen onderaan het topic.
kijk maar hier voor jou link
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 vulkaniserende plakband

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven