Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Ruit Silverwing

 
Schrijver H Derksen
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 okt. 2002 22:55 | Aangepast door: H Derksen 
Is het mogelijk om de ruit in te korten van een Silverwing. Volgens mij is het mogelijk om de met een decoupeerzaag af te zagen ???
(In duitsland rijden ze met een lagere ruit)
Henk

Schrijver terry
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 okt. 2002 23:17 
Hallo,
werken in plexi moet gebeuren op een lage snelheid van het gereedschap en een middelmatige zaagsnede; anders loop je de kans dat het materiaal te warm wordt en smelt en dan sta je verder van huis. Plak de rest goed af om eventuele krassen te vermijden of gebruik een hogesnelheidsfrees voor kunststof als je hierover kunt beschikken.
Laseren gaat ook maar dan moet je een job hebben waar ze dat kunnen, wij laseren plexi tot 5mm dikte en haarscherp. Maak eerst een mal voor je begint te zagen. Nadien de randen polieren en het zal er wel mooi uitzien.
Hopelijk een tip.
Terry

Schrijver jagtegaal
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 okt. 2002 10:05 
Nou deze beunhaas heeft het laatst gewoon met een haakseslijper gedaan en dat ging ook prima. Fijn schuurpapiertje erlangs en het zag er weer keurig uit.

Jane

Schrijver henkderksen@wanadoo. nl
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 jan. 2003 22:52 
Ik heb de ruit met een decopeerzaag aan de onderzijde ongeveer 7 cm ingekort (dat ging met koeling goed) waarna met schuurpapier de bramen eraf geschuurd konden worden.
Hierna heb ik de de gaten nog opnieuw geboord.
Henk

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 14 jan. 2003 08:25 
En wat is het voordeel dan van een lagere ruit?
Ik vang al wind genoeg.

René

Schrijver HenkDerksen@wanadoo. nl
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 jan. 2003 14:10 
Ik vind het prettig om net over de ruit heen te kijken in plaats van net erin te kijken. (in antwoord op Vzes).

Henk Derksen

Schrijver Vzes
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 14 jan. 2003 14:42 
Oke, Henk, dan snap ik het.
Ik ben 1.90m, dus ik kijk er zowiezo overheen!

René

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Ruit Silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven