Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Balanspot / beschermplaten

 
Schrijver boge94
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 mei 2004 20:49 
Zojuist een nieuwe balanspot (imitatie, merk Laser) op m'n CX500C gemonteerd. Aan weerzijden van de oude(bol model, origineel?)zaten twee verschroomde beschermplaten. Klopt het dat die niet op deze imitatie-balanspotten passen?

Schrijver hobbelduif
Gast 
#2 | Geplaatst: 8 mei 2004 21:21 
Ik heb op mijn imitatiepot ook geen "moertjes" zitten om de beschermplaatjes te kunnen monteren.
In plaats daarvan heb ik moertjes vastgepikt (lassen) op grote slangenklemmen en ze op die manier vastgezet.

Met vr. gr. Dre.

Schrijver boge94
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 mei 2004 21:39 
[i][/i]Het vreemde is dat op deze imitatie-balanspot wel de moertjes zitten. Ze komen alleen niet overeen met de beschermkappen. Heb alles ook al een keer los gehaald om na te gaan of ze qua vorm erop zouden kunnen. Blijkt niet het geval.

Schrijver johan
Gast 
#4 | Geplaatst: 9 mei 2004 00:18 
Ik heb hetzelfde probleem. Nu nog een noodoplossing. maar ik moet maar eens kijken hoe ik ze goed (en mooi) vast kan zetten. Het zal wel inherent zijn aan imitatie-uitlaten.

Schrijver boge94
Gast 
#5 | Geplaatst: 9 mei 2004 12:33 | Aangepast door: boge94 
[i][/i]Ik ga binnenkort even uitzoeken of Laser toevallig ook de bijbehorende beschermplaten heeft.

Schrijver tmoons
Gast 
#6 | Geplaatst: 10 mei 2004 08:41 
bij mij zet er ook een andere H-box onder, en het beschermplaatje zit mij mij met grote slangeklemmen vast. in die slangenklemmen zitten gaatjes geboord, en door die gaatjes zijn dan schroefjes gestoken, en die vallen dan weer door de gaatjes in de bescherm plaat, moertje er op en klaas is kees of harrie of wie er dan ook mee bezig is!

theo

Schrijver boge94
Gast 
#7 | Geplaatst: 10 mei 2004 11:06 
[i][/i]Zojuist een mail ontvangen van Laser-Jama. Zij kunnen voor hun balanspot geen bijpassende hitteschilden leveren. Als iemand weet of deze überhaubt leverbaar zijn voor dergelijke balanspotten, dan hoor ik 't graag.

Schrijver boge94
Gast 
#8 | Geplaatst: 10 mei 2004 11:13 
[i][/i]Zojuist een mail ontvangen van Laser-Jama. Zij kunnen voor hun balanspot geen bijpassende hitteschilden leveren. Als iemand weet of deze überhaubt leverbaar zijn voor dergelijke balanspotten, dan hoor ik 't graag.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 10 mei 2004 11:36 
Hmmm wat vreemd. De originele hitteschildjes zouden toch echt moeten passen. Ik zou bijna denken dat je een Laser/Jama van de CX Z/A/B eronder hebt geschroefd. Die verschilt namelijk van de balanspot van een Custom. Ook de hitteschildjes zijn verschillend.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#10 | Geplaatst: 10 mei 2004 12:16 
[i][/i]Wellicht is dat het geval. Volgens de pakbon van Laser zou ie voor de CX500C moeten zijn van het bouwjaar '80 waarvan het fr.nr. begint met PC01. Dat zou allemaal moeten kloppen?!?!?

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Balanspot / beschermplaten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven