Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Lekke koppakking?

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 mei 2004 23:21 | Aangepast door: Floris 
6.000 km geleden heb ik de koelvloeistof vervangen. Vandaag heb ik een beetje vloeistof uit het overlooptankje getapt. Het spul was nu al bruinig troebel geworden en er zaten zwarte spetters in (olie ???). Heb ik een lekke koppakking? Voor zover ik kan nagaan verliest hij geen koelvloeistof. De temperatuur is OK: de meter staat constant verticaal. Geen witte uitlaatrook. Geen witte smurrie in de carterolie.

compressie l/r is 9,5/11,0
km stand 126.200
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 17 mei 2004 09:12 
uu kunteven een druk meterlenenin een garage en je tankje onderdruk zetten als je geen druk verliest is er niets aan de hand groeten harry die het toch niet weet cx5002981 ik doe het zo omdat ik gek word van mijn wachtwoord

Schrijver tmoons
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 mei 2004 11:13 
je kan ook een beetje "zweten" langs de koppakking, of langskeerringen...
je zou iets vaker kunnen wisselen, wordt het erger dan moet je misschien gaan zoeken... anders lekker laten (toch?)

en olie in het blok? verlies je olie?

theo

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 mei 2004 10:31 
Het lijkt me inderdaad geen acuuut probleem maar ik wil toch wel weten hoe het komt. Het olieverbruik is 1 liter op 4000 kilometer.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 mei 2004 15:52 
de storing kan zijn het kleine O-ringetjewat links boven moet komen waar de olie pers kanaal is voor je nokken as smering van je kop en kleppen koeling ,als deze stuk of vergeten is komt dit probleem tevoorschijn
groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 mei 2004 15:56 
p/s
rechter kop tussen de koppakking O-ringetje aan linkerkant ,aan de rechtse kant zit het o-ringetje rechts
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Lekke koppakking?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven