Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

probleem knipperlichten [sluiting]

 
Schrijver g.burg
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2004 19:37 
hallo ik was bezig met mijn bedrading van de knipperlichten [voor] en een beetje experimenteren met een draadje om een goede massa te krijgen en pats alles viel uit niks geen contact of lichten meer de 3 zekeringen [2 bij het contact en 1 bij de akku] zijn nog heel wat is er mis????? wie kan mij helpen??? b.v.d groeten gerrit.

Schrijver johan
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 mei 2004 22:20 
Je weet zeker dat je hoofdzekering nog heel is? Dit klinkt namelijk erg alsof die toch is doorgebrand.
Kijk eens goed in je koplamphuis of er een draadje loshangt met een bloot contact. Of misschien is er een draad waarvan de isolatie is doorgesleten? Anders aan de hand van het schema de zaak doormeten, ben ik bang.

Bij mij bleek het uiteindelijk de draad van de claxon te zijn. Heeft heel wat tijd gekost om daar achter te komen.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 mei 2004 19:00 
gerit,gerrit koop een proeflampje bij een doe het zelf zaak en je kan alle storingen daar mee verhelpen dus geen sluiting meer maken ,oh ja er zit nog een zekering bij je start relai is deze nog wel heel
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver g.burg
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 mei 2004 22:41 
Johan en Jan bedankt voor jullie tips het probleem is opgelost ik heb de twee glazen zekeringen vervangen entoen deed alles het weer op mijn knipperlichten [voor] na. groeten gerrit.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 probleem knipperlichten [sluiting]

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven