Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Bougiesleutel gezocht !

 
Schrijver ffroidbise
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2004 16:23 
Na ondertussen een week mijn cx 500 gekocht te hebben en al heel wat opkuiswerkt te hebben vericht kamp ik met het volgend probleem.
Wilt het nu toch lukken dat ik in de loop der jaren een zestal bougiesleutels (sommige verschillende maten) heb verzameld.
Zelfs na het kleppendeksel te hebben verwijderd is er geen enkele die diep genoeg geraakt om de bougie te kunnen verwijderen.
Het probleem van deze bougiesleutels is dat deze te dik zijn en daar het bougiegat conisch loopt deze de niet diep genoeg geraken.
Zelfs een buissleutel geraakt niet diep genoeg.
Dus mijn vraag is eigenlijk simpel, wie heeft een passende bougiesleutel voor mij of bestaat er nog een andere oplossing om deze te verwijderen.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2004 17:28 
pijp sleutel 18-19 de bogie maat is 18 m/mals deze los is meteen lang bek tang hem er uit halen
groeten ouwe-jan uit wieringerwerf
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 30 mei 2004 18:11 
Hallo, bij het boordgereedschap zit normaal gesproken een passende bougiesleutel. Als je dat niet hebt, zie dan de oplossing van Jan.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver ffroidbise
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 juni 2004 01:18 
Pijpsleutel is te dik.(de belgische versies toch)
Het boordgereedschap zat er niet meer bij, dus nog steeds op zoek naar één exemplaar.

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 juni 2004 08:24 
Doe dit ook met een buissleutel.
Standaard "goedkope" versie uit een set. Zoals reeds vermeld 18-19.
Gekocht in een Belgische doehetzelfzaak.
Groeten
Terry

Schrijver johan
Gast 
#6 | Geplaatst: 3 juni 2004 23:16 
Lange bougiesleutel (16 - 18) van louis.de. Werkt perfect.

Schrijver ffroidbise
Gast 
#7 | Geplaatst: 18 juni 2004 03:10 | Aangepast door: ffroidbise 
Eindelijk, na lang zoeken (12 winkels afgelopen) toch een bougiesleutel gevonden :), en guess what de bougie zijn nog perfect, mooie wit/bruine kleur.

ffroidbise (die bijna ten einde raad een andere moto zou gekocht hebben omdat hij geen passende bougiesleutel vond)

Schrijver reinier
Gast 
#8 | Geplaatst: 1 juli 2004 16:44 
Ben erg benieuwd waar jij die bougiesleutel hebt gevonden! Noem eens een winkelnaam of merk aub.
Reinier

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Bougiesleutel gezocht !

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven